Neobičajna je predvsem nova izdaja Mokke, ki jo Opel na slovenskem trgu predstavlja z električnim motorjem in motorjem z notranjim izgorevanjem, ki sta že na voljo. Nov dizajn se osredotoča na značilni oplov vizir, ki povezuje masko motorja, novo armaturno ploščo, preoblikovani logotip z ´bliskom´ in sredinsko nameščeno oznako modela na zadnjem delu. Nova Mokka ne zanemarja niti značilnega udobja in še manj naprednih tehnologij modelov višjih razredov.

Oblikovna osvežitev ostaja zvesta nemškim koreninam. Ne glede na 2 cm daljšo medosno razdaljo, je Mokka s skupno dolžino 4,15 metra za 12,5 cm krajša od predhodnice. Nova armaturna plošča vključuje široka zaslona osredotočena le na najpomembnejše funkije, po načelu »manj je več« in na intuitivno upravljanje sistema, kar s krmilnimi tipkami.

Prvič doslej je nova Mokka že ob začetku prodaje na voljo tako s popolnoma električnim pogonom kot tudi z motorjem z notranjim izgorevanjem. Elektromotor razvije moč 100 kW (136 KM) in največji navor 260 Nm, ki je na voljo že ob speljevanju. Vozniki lahko izbirajo med tremi voznimi načini – Normal, Eco in Sport. Opel Mokka-e je opremljena z baterijo s kapaciteto 50 kWh, ki jamči doseg do 324 kilometrov. Omogoča različne možnosti polnjenja,  od enofaznega do trifaznega toka z 11 kW. Opel daje na baterijo osemletno jamstvo oziroma jamstvo do 160.000 km.

Električna Mokka ponuja tudi paleto živahnih in kot zagotavljajo varčnih bencinskih in dizelskih motorjev z močjo v razponu od 74 kW (100 KM) do 96 kW (130 KM). Motorje dopolnjuje sodobni šeststopenjski ročni menjalnik ali osem stopenjski avtomatski menjalnik z uglajenim prestavljanjem in obvolanskima prestavnima ročicama. Nova Mokka naj bi porabila tudi znatno manj goriva, saj je glede na prejšnji model lažja do 120 kilogramov. Pričakovane inovacije so IntelliLux LED matrični žarometi, ki preprečujejo slepljenje drugih voznikov in napredni asistenčni sistemi s prilagodljivim regulatorjem hitrosti in aktivnim usmerjanjem na voznem pasu.

Omeniti velja še električno parkirno zavoro, prepoznavanje prometnih znakov, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, zaznavanje utrujenosti voznika, opozarjanje na nevarnost naleta s samodejnim zaviranjem v sili in zaznavanjem pešcev. Ne manjka niti 180-stopinjska vzvratna kamera, pomočnik za samodejno parkiranje, zaščita stranice in nadzor mrtvih kotov. Vrhunec ponudbe je ogrevan sedež z usnjenim oblazinjenjem in masažno funkcijo za voznika. Voznik in sovoznik pa lahko polnita svoja telefona na polički v sredinski konzoli.

Opel prvič ponuja tudi Mokko GS Line izrazito športnega videza, z rdečo obrobo stranskih oken, sijajno črnim vizirjem, črnimi zunanjimi okrasnimi elementi, v posebno blago oblečenih sedežev, rdečo obrobo instrumentne plošče, črnimi platišči iz lahkih kovin, streho v kontrastni barvi in s črno stropno oblogo. Cene nove generacije prodajne Mokke se v Sloveniji začenjajo pri 18.990 evrih.