Nova Insignia se z nekaterimi oblikovnimi in predvsem vsebinskimi novostmi predstavlja elegantnejša, bolj dinamična in učinkovitejša kot kadarkoli doslej. Bolj kot rahlo osvežen videz gre za novosti, ki se skrivajo ‘pod kožo’, razen vitkejših žarometov s pionirsko LED tehnologijo. Vsak žaromet novih prilagodljivih IntelliLux LED® luči vključuje 84 LED elementov. Žarometi se odzivajo hitreje in natančneje z optimalno vidljivostjo brez slepljenja drugih udeležencev v prometu. Aktivna maska čez cel prednji del dodatno vpliva na boljšo  aerodinamiko nove Insignie.

V različicah GSi, Grand Sport in Sports Tourer prihaja z na novo razvitimi izjemno učinkoviti bencinskimi in dizelskimi motorji. Novi menjalniki z majhnim trenjem vplivajo na nižjo porabo goriva in obenem povečajo udobje. Glede na predhodnico je poraba goriva po NEDC nižja do 18 odstotkov, emisije CO2 pa dosegajo izjemno nizke vrednosti – približno 99 g/km. S tem se uvršča med avtomobile z najnižjo porabo v segmentu.

Nova limuzina Grand Sport in karavan Sports Tourer sta prvič na voljo z digitalno vzvratno kamero. Opozarjanje na prečni promet za vozilom deluje s pomočjo radarja. Voznika opozori na bližanje vozil iz ene ali druge smeri. Ponudbo naprednih tehnologij dopolnjujejo še številni preverjeni asistenčni sistemi, kjer velja med ostalim omeniti opozorilo na nevarnost naleta s samodejnim zaviranjem v sili in zaznavanjem pešcev ter projekcijski zaslon. Povezljivost voznika in sopotnikov jamčii paleta odličnih informativno-razvedrilnih sistemov z barvnim zaslonom na dotik. Ne pogrešajo niti brezžično polnjenje združljivih pametnih telefonov v sredinski konzoli. Notranjost Insignie je izpopolnjena tudi s sedeži z ergonomskim certifikatom AGR in številnimi funkcijami za udobje. Izbirati je moč med različnimi oblazinjenji iz blaga, usnja in Alcantare. Na osnovi dosedanjega povpraševanja slovenskih kupcev po večinoma bogatejših različicah priporočajo pri Oplu idealno izbiro opreme Business Elegance

V želji po kompleksnosti in optimalnem izboru ponudbe so novi Insignii namenjeni povsem novi tri- in štirivaljni motorji, ki pripadajo eni sami novi generaciji. 1,5-litrski dizel z 90 kW (122 KM) in dvolitrski dizel128 kW/174 KM predstavljata dizelsko ponudbo.Trivaljni motorji so do 50 kilogramov lažji od predhodnikov v prejšnjem modelu in poganjajo tudi novo Astro. V paleti za Insignio jih trenutno dopolnjujeta 2,0-litrski štirivaljni dizelski motor s 128 kW (174 KM) in 2,0-litrski bencinski motor s 147 kW (200 KM), ki ga pri nas ne bo v redni ponudbi ter  169 kW (230 KM) za različico GSi. 2,0-litrska bencinska motorja sta prva Oplova motorja z izklopom valja, kadar voznik ne potrebuje večje moči.

Kupci Insignie bodo lahko izbirali med šeststopenjskim ročnim ter osem- ali devet-stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Začetna cena nove Insignie 1,5 dizel 91 kW(122 KM) s šest-stopenjskim ročnim menjalnikom je 28.180 evrov, z 8-stopenjskim samodejnim 30.680 evrov. Dvolitrski dizel 128 kW(174 KM) s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom je 33.390 evrov in z 8-stopenskim samodejnim 34.890 evrov. V bencinski ponudbi bo na začetku samo najmočnejša Insignia GSI 169 kW(230 KM), 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom in pogonom 4×4. Cena 42.480 evrov. Doplačilo za primerljivo izvedbo SportsTourer bo 1.100 evrov.