Unikatni avtomobil, izdelan za mehiškega naročnika, se poklanja oblikovnim značilnostim, ki jih je leta 1971 Giorgetto Giugiaro predstavil na konceptnem modelu Maserati Boomerang. Tehnično zasnovo Peralte S poganja mehanika Maserati MC20.

Ikonična oblika, sodobna tehnologija Peralta S je edinstveno vozilo, zasnovano okoli Maserative tehnologije. Fabrizio Giugiaro ga je oblikoval pod okriljem GFG Style kot poklon Maserati Boomerangu, ki je bil premierno predstavljen na torinskem avtosalonu leta 1971. Sprva le oblikovna študija, je Boomerang leta 1972 na ženevskem salonu postal vozni prototip z mehaniko Maserati Bora.

Karoserija iz poliranega aluminija Izjemno oblikovalsko delo zaznamuje surov aluminij, poliran do visokega sijaja, ki ustvarja brezhiben prehod med kovinskimi površinami in steklenimi elementi. Ta monolitni videz avtomobilu daje umetniški pridih in občutek skulpture, izklesane iz enega kosa.

Ena najbolj izstopajočih lastnosti vozila je način vstopa. Namesto klasičnih vrat ima Peralta S enovit dvižni element, ki združuje vetrobransko steklo, bočne plošče in tečaje, ter se v celoti dvigne, da omogoči dostop do kabine. Ta sistem, imenovan “Dome” (kupola), dopolnjujejo stranska okna, ki se lahko odprejo s sistemom galebjih kril.

Aktivna aerodinamika in zmogljiv motor Ko se Peralta S zažene, spremeni svojo obliko: zadnje krilo se dvigne, stranske odprtine pred zadnjimi kolesi pa se odprejo, da omogočijo hlajenje pogonskega sklopa. Osrčje avtomobila je motor iz Maserati MC20 – 3,0-litrski V6 twin-turbo z močjo 620 KM.

Boomerang – navdih za številne športnike “Peralta S izraža tipično oblikovno filozofijo sedemdesetih let in nima nič skupnega s sodobnimi avtomobili. Želel sem vključiti številne oblikovne reference iz preteklosti, ki so zaznamovale avtomobilsko zgodovino, ter hkrati ustvariti poklon svojemu očetu z moderno interpretacijo linij modela Boomerang,” pojasnjuje Fabrizio Giugiaro. “Številni legendarni športni avtomobili so črpali navdih iz te oblike – bila je čista avantgarda. Po mojem mnenju je Boomerang eden najbolj osupljivih in dovršenih oblikovalskih dosežkov Giorgetta Giugiara.”

Redkost z neprecenljivo vrednostjo Monomaterialni aluminijasti videz dopolnjujejo elementi iz ogljikovih vlaken, kot so sprednji usmernik zraka, stranski pragovi in difuzor. Unikatni model Maserati Boomerang iz leta 1971 je na dražbi leta 2015 dosegel vrednost 3,3 milijona evrov. Ni dvoma, da bo tudi Peralta S v prihodnosti postala ikona avtomobilskega oblikovanja.