Ne glede na popularnost športno terenskih vozil (SUV), Peugeot v segmentu kompaktnih karavanov žanje uspehe že vrsto let zapored. Peugeot ugotavlja, da ta segment že od leta 2010 ohranja konstantnost, saj je v Evropi zanj še vedno veliko povpraševanja, prodajne napovedi za prihodnja leta pa so stabilne. Po teh raziskavah so kupci karavanov znotraj avtomobilskega segmenta C najmlajši, najbolj dinamični in prisegajo na to obliko karoserije. Novi PEUGEOT 308 SW naj bi znal ugoditi vsem potrebam najrazličnejših kupcev (70 % poslovni uporabniki in 30 % fizične osebe) in zagotovo naj bi pritegnil tudi nove.

Novi PEUGEOT 308 SW z dolžino 4,64 m in medosno razdaljo 2,73 m stavi na notranje udobje, učinkovitost in optimalno aerodinamičnost. S koeficientom Cx 0,277 in koeficientom SCx 0,618 m jamči nižje emisije CO₂ in nižjo porabo goriva. V notranjosti so številna odlagalna mesta v celoti namenjena dobremu počutju in praktični rabi, vključno z veliko sredinsko konzolo, kjer lahko voznik in sovoznik odložita predmete za vsakodnevno rabo. Peugeot med prednosti novega 308 SW uvršča prilagodljivo notranjost, električno vodljiva prtljažna vrata in prostornino prtljažnega prostora od 608 litrov do 1634 litrov. Novi 308 se predstavlja tudi z  najnovejšim logotipom  PEUGEOT na okrasni maski. Prednja žarometa sta od osnovnega nivoja opreme dalje na voljo s tehnologijo LED. Pri nivojih opreme GT/GT Pack so žarometi Full LED še bolj usločeni, vključno z učinkovitejšimi žarometi PEUGEOT Matrix LED Technology. Ne manjkata niti značilna pokončna »kremplja« dnevnih luči. Tehnologija Full LED zadnjih luči je pričakovano v podobi treh levjih krempljev.

Novemu Peugeotu 308 SW sta namenjena priključna hibridna motorja: HYBRID 225 e-EAT8 s prednjim pogonom v kombinaciji motorja PureTech z močjo 132 kW/180 KM in električnega motorja z 81 kW v povezavi z menjalnikom e-EAT8 z do 59 kilometrov dosega pri 100 % električnem pogonu (WLTP). HYBRID 180 e-EAT8 je prav tako s prednjim pogonom vendar v kombinaciji motorja PureTech s 110 kW/150 KM in električnega motorja z 81 kW v povezavi z menjalnikom e-EAT8. Omogoča do 60 kilometrov dosega pri 100 % električnem pogonu (WLTP).

Litij-ionska baterija s kapaciteto 12,4 kWh ima serijsko enofazni polnilnik 3,7 kW, za doplačilo pa enofazni polnilnik z močjo 7,4 kW. Na polnilni postaji WallBox (32 A) z močjo 7,4 kW se baterija popolnoma napolni v 1 uri in 55 minutah z enofaznim vgrajenim polnilnikom (7,4 kW). Na zmogljivejši vtičnici (16 A) se baterija popolnoma napolni v 3 urah in 50 minutah z enofaznim vgrajenim polnilnikom (3,7 kW). Na standardni vtičnici (8 A) pa se baterija popolnoma napolni v 7 urah in 5 minutah z enofaznim vgrajenim polnilnikom (3,7 kW). Prvi primerki novega PEUGEOTA 308 SW, ki ga bodo izdelovali v francoski tovarni v Mulhouseu, bodo kupcem dobavljeni v začetku leta 2022.