Opel je, po premierni predstavitvi Astre v septembru, te dni svetovni javnosti razkril še novo karavansko izvedbo Sports Tourer, ki  nadaljuje Oplovo tradicijo kompaktnih karavanov. Kot prvi karavan te znamke prihaja z dvema stopnjama priključnega hibridnega električnega pogona. Nova Astra Sports Tourer je na voljo tudi z učinkovitimi bencinskimi in dizelskimi motorji od 81 kW (110 KM) do 96 kW (130 KM) pri bencinskih in dizelskih različicah ter do 165 kW (225 KM) sistemske moči pri priključno hibridnem pogonu. Poleg 6-stopenjskega ročnega menjalnika so v zmogljivejši uzvedbi na volj tudi z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Pri priključnih hibridih je elektrificiran.

Praktično plat in velikost notranjega prostora določajo zunanje mere z dolžino 4,642 m, širina vozila 1,86 m in višina 1,48 m, kratka prednja previsa in prav tako za 70 mm daljša medosna razdalja glede na predhodno generacijo in 57 mm več od nove petvratne Astre. Po uradnih podatkih se to pozna tudi v prtljažniku, ki je za karavan pomemben. Na voljo je od 608 do 1634 litrov prostora, kjer gre tudi boks za srednej velikega psa. Priključno hibridna različica z litij-ionsko baterijo v dnu vozila ponuja nekaj manj prostora in sicer od osnovnih 548 do 1574 litrov. Ostale različice imajo za doplačilo na voljo tudi prilagodljivo, pomično tovorno dno ‘Intelli-Space’. Opel zagotavlja, da ga je moč preprosto nastaviti v visok ali nizek položaj ter ga pritrditi pod kotom 45 stopinj. S sistemom ‘Intelli-Space’ pride prav tudi v primeru prazne pnevmatike. Komplet za popravilo pnevmatik in prva pomoč sta shranjena v dobro premišljenih predalih pod dnom, ki sta dostopna iz prtljažnika ali zadnjega sedeža. Prtljažna vrata se samodejno odpirajo in zapirajo z gibom noge pod zadnjim odbijačem.

 

Novi karavan je do zadnjega dela za vrati praktično enak petvratni različici s prilagodljivimi Intelli-Lux Pixel LED žarometi in naprej usmerjeno kamero in zadnjimi lučmi vitke oblike, podobne petvratni Astri. V notranjosti uporabniški vmesnik (HMI), povsem digitalne armaturne plošče Pure Panel omogoča upravljanje prek izjemno širokega zaslona na dotik, podobno kot pri pametnem telefonu. Pomembne nastavitve, na primer upravljanje klimatske naprave, je še vedno mogoče neposredno izbrati z nekaj stikali. Tudi kabli niso potrebni, saj je mogoče novo generacijo multimedijskih sistemov za informacije in razvedrilo brezžično povezati z združljivimi pametnimi telefoni prek aplikacij Apple CarPlay in Android Auto, ki sta na voljo že v osnovni različici.

Prednja sedeža nove Astre Sports Tourer, razvita v Oplu, imata certifikat AGR (Akcija za zdrav hrbet). Ergonomska sedeža s uvrščajo v sam vrh tega, kar ponuja kompaktni razred, saj sta na voljo tudi s širokim naborom nastavitev – od električne izbire nagiba do elektropnevmatske ledvene opore. Oblazinjena z usnjem nappa, omogočata celo prezračevanje in masažo, prav tako je na voljo ogrevanje prednjih in zadnjih sedežev.

Vozniku pomagajo tudi najsodobnejši asistenčni sistemi, kot sta projekcijski zaslon Intelli-HUD in sistem Intelli-Drive 2.0 iz ponudbe opreme za doplačilo. Sistem za zaznavanje odmika rok z volana poskrbi, da je voznik ves čas vključen v dogajanje. Cene in prihod prvih vozil v Slovenijo pričakujemo v drugem kvartalu leta 2022.