Polestar, do pred kratkim športni oddelek visoko zmogljivih različic na osnovi modelov Volvo Cars, je danes v Šanghaju odkril svojo prihodnost v okviru samostojne, ločene blagovne znamke električnih in prav tako visoko zmogljivih novih modelov. Polestar bo izkoriščal sinergije na tehničnem in tehnološkem področju ter izkoriščal prednosti ekonomije obsega družbe Volvo Cars. Polestar je predstavil tudi načrte prodaje za prve tri nove modele in v ta namen zgrajen nov proizvodni obrat na Kitajskem s strategijo izključno usmerjeno h kupcu, kar naj bi postalo novo merilo za uspešnost.

Polestar je ob tej priložnosti pokazal tudi prvi model nove avtomobilske družbe Polestar 1, nastal na osnovi sodelovanja z Volvo Cars, ki bo zapeljal s proizvodnih linij sredi leta 2019. Polestar 1 je dvovratni kupe Grand Tourer 2+2 sedeža z električno hibridnim pogonskim sistemom, ki bo omogočal domet do 150 kilometrov samo na električni pogon, daljši kot doslej katerikoli drugi hibrid na trgu.

Polestar 1 je električni avtomobil podprt z motorjem z notranjim izgorevanjem Drive-E, s skupno močjo 600 KM in navorom 1000 Nm, kar ga uvršča v vrh tega segmenta. Polestar 1 bodo izdelovali v najsodobnejšem, namensko zgrajenem proizvodnem obratu Polestar Production Center v kitajskem Chengduju, ki je v zaključni fazi gradnje. Dokončan bo sredi leta 2018.

Polestar bo tudi popolnoma spremenil način prodaje, ki se bo razlikoval od današnjega tradicionalnega lastniškega modela. Avtomobili se bodo 100% naročali po spletu in bodo uporabnikom na voljo dve ali tri leta. Najem brez pologa bo med ostalim vključeval tudi funkcije pobiranja in dostave ter možnost najema alternativnih vozil v okviru znamk Volvo in Polestar, skladno z enomesečnim obrokom oziroma plačilom.