Porsche z začetkom prodaje popolnoma električnega Cayenna vstopa v novo poglavje električne mobilnosti. Tretja generacija uspešnega SUV-ja prvič prehaja na izključno električni pogon in prinaša kombinacijo športne zmogljivosti, napredne tehnologije ter vsakodnevne uporabnosti. S skupno močjo do 850 kW (1.156 KM) je novi Cayenne najmočnejši serijski Porsche doslej, hkrati pa ponuja do 642 kilometrov dosega po WLTP in izjemno hitro polnjenje z močjo do 400 kW.

Porsche s tem modelom nadaljuje pospešeno elektrifikacijo svoje ponudbe – leta 2025 je že 36 odstotkov globalne prodaje znamke elektrificirane. Novi električni Cayenne tako dopolnjuje obstoječe izvedbe z motorji z notranjim izgorevanjem in priključnimi hibridi.

Električna paleta ob predstavitvi vključuje modela Cayenne Electric in Cayenne Turbo Electric, oba s štirikolesnim pogonom in sistemom Porsche Traction Management. Cayenne Turbo je najzmogljivejša različica: do 100 km/h pospeši v 2,5 sekunde, najvišja hitrost znaša 260 km/h. Z aktivirano funkcijo Launch Control vozilo razvije do 850 kW in 1.500 Nm navora, kar omogoča nov, na novo zasnovan pogonski sklop z neposrednim oljnim hlajenjem zadnjega elektromotorja – tehnologijo, izpeljano iz motošporta.

Osnovni Cayenne Electric ponuja 300 kW moči v standardnem načinu in 325 kW z aktivirano funkcijo Launch Control, pospešek do 100 km/h pa traja 4,8 sekunde.

Zmogljivo rekuperacijo do 600 kW dopolnjuje nadgrajen podvozni sistem. Oba modela imata serijsko prilagodljivo zračno vzmetenje s Porsche Active Suspension Management, opcijsko pa je na voljo tudi krmiljenje zadnje preme. Model Turbo lahko prejme tudi sistem Porsche Active Ride za večjo stabilnost, dinamiko in udobje. Za najzahtevnejše je na voljo tudi keramični zavorni sistem PCCB.

Baterija kapacitete 113 kWh omogoča do 642 km dosega pri modelu Cayenne Electric oziroma do 623 km pri različici Turbo. Zaradi 800-voltne arhitekture je mogoče polnjenje z močjo do 390 kW, v idealnih pogojih do 400 kW. Napolnjenost od 10 do 80 odstotkov je dosegljiva v manj kot 16 minutah, v 10 minutah pa je mogoče pridobiti energijo za več kot 300 kilometrov vožnje. Električni Cayenne kot prvi Porsche omogoča tudi opcijsko indukcijsko polnjenje z močjo do 11 kW.

Oblikovno model ostaja zvest prepoznavni silhueti Cayenna, a prinaša posodobljene elemente, kot so nizka maska, ozke matrične LED-luči ter 55 mm daljša karoserija s povečano medosno razdaljo. To zagotavlja več prostora za potnike in prtljago, ki znaša med 781 in 1.588 litri, dodatno pa je na voljo še 90-litrski sprednji prtljažnik. Največja dovoljena masa prikolice ostaja 3,5 tone.

Novi povsem električni Cayenne je na domačem trgu že mogoče naročiti..