V stavbi danskega kraljevega gledališča (Royal Danish Playhouse) v Kopenhagnu Audi prvič predstavlja notranjost prototipa Audi e-tron, kjer  bodo voznik in potniki svojo okolico doživeli v novi dimenziji.Na prizorišču, kjer drugače igralci in umetniki nastopajo pred do 650 gledalci, so sedaj vsi žarometi usmerjeni na športnega terenca višjega razreda z izključno električnim pogonom. Od zunaj ga sicer še obdaja za e-tron značilna maskirna folija, a prototip Audi e-tron tukaj javnosti predstavlja svojo vsestransko zasnovo notranjosti – z lahkotnostjo baletnika, inteligenco karakternega igralca in nastopom opernega pevca.

 

Tako kot koncertna dvorana tudi električni športni terenec omogoča reprodukcijo čistega zvoka: svojega voznika in potnike po želji razvaja s 3D-zvokom zvočnega sistema Bang & Olufsen Premium Sound System. Glasbo predvaja tako, kot je bila posneta – brez umetnih učinkov, za kar poskrbi skupno 16 zvočnikov in ojačevalnik z močjo 705 W. voznik in potniki svojo okolico doživeli v novi dimenziji. Poleg svoje izjemne prostornosti in elegantne minimalistične oblikovne zasnove Audijev prvi električni avtomobil nudi suvereno umirjenost in s tem popolno prizorišče za zvočni sistem 3D Premium Sound System podjetja Bang & Olufsen. Poleg tega športni terenec višjega razreda predstavlja novo, digitalno doživetje upravljanja in prikazov. Je prvi serijski avtomobil z virtualnima zunanjima ogledaloma.

Kubistična oblikovna govorica z obsežno armaturno ploščo izrazitih navpičnih linij vse do drzno oblikovanih vratnih oblog na harmoničen način vključuje ščitnik nad serijskim Audijevim virtualnim prikazovalnikom (njegov tanki zaslon optično deluje, kot da bi lebdel v prostoru) in zaslona opcijskih virtualnih zunanjih ogledal. Ta bodo svojo svetovno premiero doživela v serijski različici prototipa Audi e-tron. Digitalizacija v avtomobilih s tem dosega nov nivo. Virtualna zunanja ogledala nudijo tudi številne praktične prednosti na področju udobja in varnosti. Njihov ploski nosilec vključuje majhno kamero, iz katere se digitalno obdelana slika prenaša na izjemno kontrasten 7-palčni OLED-zaslon v notranjosti vozila. Voznik lahko različne nastavitve opravi z dotikom. Tako lahko na primer premakne izsek slike in s tem prilagodi želeno vidno polje, sliko pa lahko tudi poveča ali pomanjša. V sistemu MMI lahko izbere tri poglede za različne situacije: za avtoceste, za zavijanje in za parkiranje.