Porsche sporoča, da so prvi prototipi popolnoma električnega Macana že opravili prve testne vožnje na testnem poligonu  razvojnega centra v Weissachu.  Še vedno dobro zamaskirani prvič zapuščajo območje tovarne, kjer začenjajo s prvim preizkusom v resničnem okolju. To eden najpomembnejših mejnikov v razvojnem procesu, je potrdil direktor raziskav in razvoja pri Porsche AG Michael Steiner. Do prihoda popolnoma električnega Macana na trg leta 2023  naj bi imel novi model za sabo okoli tri milijone testnih kilometrov, prevoženih po vsem svetu v različnih razmerah. Pri tem so že upoštevali izkušnje z nešteto testnimi kilometri, prevoženimi v virtualnem okolju.

Digitalni razvoj in preizkušanje, po mnenju odgovornih pri Porscheju, ne prihranita le čas in stroške, ampak sta tudi varčna z viri in zato prijazna do okolja. Namesto pravih vozil inženirji uporabljajo digitalne prototipe – računske modele, ki izjemno natančno posnemajo lastnosti, sisteme in agregate vozila. Nastalo je 20 digitalnih prototipov za simulacije v različnih razvojnih kategorijah, kot so aerodinamika, upravljanje energije, upravljanje vozila in akustika. Z rednim povezovanjem posameznih oddelkov si tako lahko v razvojnem centru ustvarijo popolno sliko virtualnega vozila, ki jim omogoča, kot pravijo, hitro prepoznati in rešiti skrite konstrukcijske neskladnosti.

Popolnoma električni Macan bo prvi Porsche zasnovan na platformi PPE (Premium Platform Electric).Na trg naj bi prišel predvidoma leta 2023. V letu 2021 bo predstavljen še novi model sedanjega Macana z motorjem z notranjim zgorevanjem. V ponudbi bo vzporedno s popolnoma električnim Macanom. A preden bo ta prišel na trg, mora prevoziti še milijone testnih kilometrov – realno in virtualno – dodajajo v Weissachu.