Renault začenja inovativno oglaševalsko kampanjo z virtualno ambasadorko LIV za volanom novega modela KADJAR,  prvi proizvajalec avtomobilov, ki se je odločil za takšno potezo.

LIV bo ob novemu KADJARJU prvič začutila prava čustva, je namen kampanje. Celo več, uživala bo v novih bencinskih motorjih TCe in dizelskih motorjih Blue dCi. Všeč ji bo tudi udobje novega KADJARJA v vseh razmerah, tudi po brezpotjih zahvaljujoč štirikolesnemu pogonu.

Meja med resničnostjo in virtualnostjo je vse bolj zabrisana, menijo pri Renaultu in dodajajo da resnični svet napaja virtualnega in obratno. Zakaj torej svoje “virtualne osebnosti” ne bi povezali s svojo “resnično osebnostjo”? Zakaj si ne bi zamislili naslednjega koraka, tj. virtualnega bitja, ustvarjenega iz računalniško izdelanih slik, ki bi s pomočjo čustveno intenzivne človeške izkušnje vožnje z novim modelom znamke Renault postalo bolj človeško? In nastala je privlačna Liv.