Leon je doslej najbolje prodajani model te španske avtomobilske znamke. Zato je SEAT v razvoj novega modela, ki ga izdelujejo v Barceloni, kjer je bil tudi zasnovan, vložil več kot 1,1 milijarde evrov. Do zdaj so prodali več kot 2,2 milijona primerkov vseh generacij. Nova generacija Leona se poleg prenovljene zunanjosti in notranjosti predstavlja z učinkovitejšimi motorji, novimi stopnjami povezljivosti in asistenčnih sistemov. Ponaša se tudi s širokim naborom inovativnih tehnologij osvetlitve, vključno z notranjo polkrožno ambientno osvetlitvijo, svetlobnim pasom na zadku, dinamičnimi smerniki, žarometi s celostno LED-tehnologijo in pozdravno osvetlitvijo. Leon četrte generacije je prvo popolnoma povezano vozilo, s povezljivostjo tako znotraj kot tudi zunaj vozila (spletna navigacija, spletne funkcije in storitve), vključno z vmesnikom Full Link s tehnologijo Android Auto (te na slovenskem trgu Google še ne zagotavlja) in brezžično tehnologijo Apple CarPlay.

Učinkovitost je bila eden od najpomembnejših stebrov razvoja novega SEAT Leona. Sloni na najnaprednejših pogonskih tehnologijah, ki vključujejo bencinske motorje (TSI), dizelske motorje (TDI), pogon na stisnjeni zemeljski plin (TGI), tehnologijo blagega hibrida (eTSI) in priključnohibridno tehnologijo (eHybrid. Standardni bencinski motorji so vsi opremljeni z direktnim vbrizgavanjem in turbopolnilnikom. Njihov razpon moči sega od 66 kW/90 KM do 140 kW/190 KM.  Prostornina prtljažnika petvratne različice znaša 380 litrov (enako kot v prejšnji generaciji), medtem ko je pri različici Sportstourer na voljo 617 litrov prostornine, kar je 30 litrov več kot pri prejšnji generaciji.

S tempomatom z avtomatskim uravnavanjem razdalje ACC, z asistenco za pomoč v sili Emergency Assist, asistenco za vožnjo Travel Assist (na voljo od jeseni 2020), asistenco za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu Side Assist in asistenco za stranski promet zadaj Exit Assist in opozorilom pri izstopu iz vozila Exit Warning, se predstavlja tudi kot najvarnejši SEAT doslej.

Ne glede na izbrano linijo serijske opreme – Reference, Style, Xcellence ali FR – je dodatno na voljo še širok nabor dodatne opreme. V središču Leonovega sistema je njegova digitalna armaturna plošča SEAT Digital Cockpit, ki združuje 10,25¬-palčni visokoločljivostni, uporabniku prilagodljivi kombinirani instrument in infotainment sistem. Serijski medijski sistem se ponaša z 8,25-palčnim zaslonom in je združljiv z avdiosistemom pametnega telefona. Večji, 10-palčni navigacijski sistem, pa medtem ponuja povezano navigacijo v 3D-prikazu, zaslon retina in možnost upravljanja z naravnim govorom ter prepoznavanje gest, kar poenostavi interakcijo z uporabnikom.

Odločati se je moč med štirimi linijami serijske opreme – Reference, Style, Xcellence ali FR, kot najvišja stopnja serijske opreme. Ta vključuje številne druge notranje in zunanje elemente za večje zmogljivosti vozila, vključno s specifičnim FR-vzmetenjem za boljše doživetje vožnje, FR-odbijači, večjimi, 17-palčnimi aluminijastimi platišči (opcijsko na voljo 18-palčna platišča) in emblemom FR na zadku, ki poudarja značaj vozila. Začetna cena se začenja s petvratno različco 1.0 TSI 66kW (90KM) in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom pri  16.499 evrih ali dizelsko 2.0 TDI 85kW (115KM) s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom 20.497 evrov.