SEAT prihaja na trg tudi s športno različico Tarraco FR z ekskluzivno podobo zunanjosti in notranjosti kot nadgradnjo športne zasnove osnovnega modela. Ponuja športno nastavitev podvozja, ki spreminja slog vožnje in vozne lastnosti in poudarja bolj dinamičen značaj vozila. S sistemom Adaptive Chassis Control (DCC), ki omogoča vožnjo in krmilne lastnosti, kakršne pričakujemo od avtomobila z oznako FR – nenazadnje je namenjen bolj fokusirani, dinamični vozni izkušnji. Vrsta zunanjih elementov, kot je denimo specifična mreža hladilnika z oznako FR, nakazuje na drugačni značaj vozila. Spremembe so tudi širše, črne obrobe kolesnih ohišij, črne strešne letve ter okenski okviri in stranski ogledali, lakirani v kozmično sivi barvi. Zadek Tarraca ima nov, športni usmernik zraka, luči po celotni širini vozila, ekskluzivni zadnji difuzor in logotip v rokopisnem slogu.

V notranjosti odkriva prenovljeni 9,2-palčni infotainment sistem z novimi funkcijami ter več povezljivosti in inter­aktivnosti. Na športnem volanu je logotip FR, za dodatno dozo energije poskrbijo aluminijasti pedali, SEAT-ov Digital Cockpit je osredotočen na voznika. Sprednja sedeža imata športno školjkasto obliko (voznikov je električen in s pomnilniško funkcijo). Novi, napredni asistenčni in komfortni sistemi za SEAT Tarraco. Ponudbo notranjega oblazinjenja za Tarraco FR tvori bogata paleta razpoložljivih barv, za dovršeno zunanjost pa so tu 19- in 20-palčna polirana aluminijasta platišča tipa FR.

Paleta bencinskih (TSI) in dizelskih (TDI) motorjev zagotavlja ravnovesje med voznimi zmogljivostmi in učinkovitostjo, novo dimenzijo pa bo dobila s priključnohibridno tehnologijo. Podvozje je optimalno usklajeno s ponudbo motorjev, zagotavljajo v SEAT-u. V motorni paleti je zdaj poleg že znanih agregatov za Tarraco tudi nov 200-konjski motor TDI. Bencinski motorji TSI so na voljo z močjo od 110 kW (150 KM) do 140 kW (190 KM) ter z gibno prostornino 1,5 oz. 2,0 litra. Dizelski motorji ostajajo ključni v Tarracovi ponudbi; za različico FR sta na voljo dva agregata 2.0 TDI z močjo 110 kW (150 KM) oz. 147 kW (200 KM). V začetku leta 2021 bo v ponudbo za Tarraco vključen tudi priključni hibrid, ki bo kombiniral bencinski motor TSI in elektromotor ter litij-ionsko baterijo, s čimer bo zagotavljal optimalno ravnovesje med zmogljivostjo in učinkovitostjo.