Nova generacija paradnega modela z motorjem z notranjim zgorevanjem se predstavlja s karavanom Superb Combi, ki prinaša izboljšano zunanjo podobo, naprednejšo aerodinamiko ter več prostora in udobja v notranjosti. Trajnostni materiali, intuitivni Škodini pametni gumbi in infotainment s klepetalnim robotom ChatGPT so le nekatere od novosti, ki jih ponuja notranjost vozila. Razširjen nabor pogonskih sklopov vključuje blago hibridno tehnologijo in priključni hibrid s preko 100 kilometri električnega dosega, medtem ko inovativni asistenčni sistemi ter nova generacija matričnih LED-žarometov zagotavljajo večjo varnost na cesti.
Na prvi pogled je novi Superb Combi prepoznaven po svoji osmerokotni mreži hladilnika in ostro začrtanih matričnih LED-žarometih z oblikovalskim elementom Crystallinium. Zračni upor je le 0,25, kar ga uvršča med najbolj aerodinamične karavane v Škodini zgodovini. Notranjost vozila ponuja prostostoječi zaslon infotainment sistema, minimalistično zasnovo sredinske konzole ter številne dodatne udobnostne funkcije, kot so hladilni telefonski predal in ergonomski sedeži z masažnimi blazinami.
Ponudba pogonskih sklopov vključuje šest sodobnih možnosti, med katerimi izstopata nova generacija priključnega hibrida in blago hibridna tehnologija. Poleg tega novi Superb Combi prinaša tudi sistem za dinamično uravnavanje podvozja DCC Plus in drugo generacijo matričnih LED-žarometov. S celovitimi izboljšavami na vseh področjih, od oblike do funkcionalnosti, novi Superb Combi postavlja nove standarde v svojem razredu.
Med motorji so na voljo tudi: 1,5-litrski motor TSI, ki je kombiniran z električnim motorjem in omogoča sistemsko moč 150 kW (204 KM) ter električni doseg več kot 100 kilometrov (po kriterijih WLTP). Ponudba nadalje vključuje še dva bencinska motorja in dva dizelska pogonska agregata. Najzmogljivejša izvedba bencinskega in dizelskega motorja (195 kW/265 KM in 142 kW/193 KM) je serijsko kombinirana s štirikolesnim pogonom.
Novi karavan Superb Combi izdelujejo v tovarni koncerna Volkswagen v slovaški prestolnici Bratislavi. Pri Škodi računajo, da naj bi šel po stopinjah svojih uspešnih predhodnikov. Karavanska različica se je prvič predstavila leta 2009 v sklopu druge sodobne generacije Superba. Pri tretji sodobni generaciji modela je ta karoserijska izvedba doživela razcvet: leta 2016 je karavanska različica imela okoli 54-odstotni prodajni delež in skupno je bilo izdelanih pri¬bližno 860.000 vozil. V Nemčiji, ki velja za Škodin največji posamični trg, je bilo 90 odstotkov vseh prodanih Superbov karavanov. Superb Combi si je prislužil tudi številne mednarodne nagrade.
V Sloveniji je bil doslej najbolj prodajan model Superb Combi Style 2.0 TDI Style DSG 110 kW. Razmerje se s 87% proti 13% preveša na stran dizelskih različic Dizel/Bencin 84 %/16 %, razmerje Combi/limuzina s 84% proti 16% je na strani karavana. Delež avtomatskih menjalnikov pa je 94%. CENE limuzine 1.5 TSI mHEV DSG 7-st. DSG 110 (150) 34.327 € Essence, 37.545 € Selection, 42.726 € L&K. Dizelske 2.0 TDI DSG 7-st. DSG 110 (150) 36.761 € Essence, 40.011 € Selection in 45.127 € L&K.
Cene Superb Combi: 1.5 TSI mHEV DSG 7-st. DSG 110 (150) 35.478 € Essence, 38.695 € Selection in 43.878 € L&K. Dizelske: 2.0 TDI DSG 7-st. DSG 110 (150) 37.911 € Essence, 41.162 € Selection in 46.277 € L&K ter omenjene s štirikolesnim pogonom so za približno 4 tisoč dražje.