Na mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi bo Škoda premierno predstavila svoj  prvišportni terenec tudi v izvedbi Koadiaq Scout. Robustnejši videz s srebrnimi oblikovalskimi elementi, markantnim ščitnikom za podvozje spredaj in zadaj poudarjajo tudi 19-palčna aluminijasta platišča, zasnovana izključno za Kodiaq Scout. Paleta motorjev za novo modelsko izvedbo vključuje dva bencinska in dva dizelska motorja z razponom moči od 110 kW (150 KM) do 140 kW (190 KM). Vsi so v kombinaciji s štirikolesnim pogonom 4×4 za večjo varnost na neutrjenih poteh. Z multimedijskimi in asistenčnimi sistemi želi Škoda postaviti nova merila v segmentu športnih terenskih vozil. Z multimedijskimi in asistenčnimi sistemi želi Škoda postaviti nova merila v segmentu športnih terenskih vozil.

 

Kdiaq Scout 01

 

Škoda Kodiaq z dolžino 4,70 m sprejme do 7 potnikov. Notranjost s prtljažnikom je med največjimi v razredu, če ne celo največji. Škoda Kodiaq Scout na zunaj prepoznaven še po zatemnjenih zadnjih stranskih steklih in zadnjem steklu (SunSet). Mrežo hladilnika obdaja srebrn okvir. V isti barvi so tudi strešne letve, ohišje zunanjih ogledal, obrobe stranskih stekel in ščitnik za podvozje spredaj in zadaj, ki je nameščen pod odbijačem in se optično deli na tri dele.

 

Kodiaq Scout

 

Škoda Kodiaq Scout je serijsko opremljen z asistenco za terensko vožnjo, paketom opreme za slabše terene z zaščito za podvozje in motor ter parkirnim sistemom s senzorji spredaj in zadaj. Bogata serijska oprema vključuje tudi sistem za izbiro voznega profila (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual, Snow), ki vpliva na krmiljenje motorja, avtomatski menjalnik, servokrmiljenje in klimatsko napravo. S profilom Snow se delovanje sistemov ABS, ASR in ACC (če je vgrajen) ter delovanje krmilne elektronike motorja prilagodi posebnim razmeram na zasneženem oz. spolzkem cestišču.

 

Kodiaq Scout 04

 

Notranja oprema v standaedni izvedbi vključuje večfunkcijski volan, ambientno osvetlitev v LED-tehnologiji z možnostjo izbire med desetimi barvami, modularni infotainment sistem z osmimi zvočniki, sedeže z oblazinjenjem iz alkantare in logotipom Kodiaq, vratne obloge z dekorativnimi elementi iz alkantare, jeklene pedale, tekstilne predpražnike ter logotip Kodiaq na sprednjih vstopnih letvah.

 

Kodiaq Scout 05

V paleti motorjev bodo bencinska1.4 TSI z močjo 110 kW (150 KM) 4×4 in 2.0 TSI z močjo 132 kW (180 KM) 4×4 ter dizelska 2.0 TDI z močjo 110 kW (150 KM) 4×4 in 2.0 TDI z močjo 140 kW (190 KM) 4×4. Pogon 4×4 uravnava elektronska lamelna sklopka. Odmik od tal znaša 194 mm, zato brez težav premaga večje neravnine. Prevozni previsni kot znaša 19,7°, medtem ko vstopni kot v strmino/izstopni kot iz strmine zaradi kratkih previsov znaša 22,0° spredaj, zadaj pa 23,1°.  Za boljšo vlečno silo pri terenskem voznem programu sistem ASR dopušča večji zdrs, elektronska zapora diferenciala (EDS) pa se odziva hitreje in bolj energično.

 

 Kodiaq Scout 02

 

Med asistenčnimi sistemi je novost asistenca za manevriranje s prikolico, Blind Spot Detect (sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu) in Rear Traffic Alert (sistem pri izvozu s parkirnega mesta nadzoruje promet ob vozilu in za njim). Sistem za proaktivno zaščito potnikov Crew Protect Assist (pri nevarnosti nezgode zapre okna v vratih in strešno okno ter zategne varnostni pas na sprednjih sedežih) je na voljo v kombinaciji z izboljšanim sistemom za nadzor prometa Front Assist vklj. z mestno funkcijo zaviranja v sili in prediktivno zaščito pešcev. Med ostalim so mogoči virtualni prikaz iz ptičje perspektive in 180-stopinjske slike območja pred in za vozilom. V nepreglednih situacijah in na zahtevnejših terenih je tako vožnja enostavnejša.

 

Autodesk VRED Design 2017.2 Update

 

Novi športni terenec Škoda Kodiaq Scout je opremljen z vsemi najsodobnejšimi multimedijskimi sistemi. Navigacijski sistem Columbus kot najzmogljivejša različica ima 9,2-palčni zaslon, dostopno točko za WLAN in modul LTE. V serijski obseg je vključen tudi avtomatski klic v sili eCall. Mobilne spletne storitve Škoda Connect so idealna dopolnitev najsodobnejših multimedijskih sistemov na področju navigacije, informacij, zabave ter asistence, konfigurirati pa jih je mogoče celo preko domačega računalnika ali aplikacije.