Hyundai je na slovenski trg pripeljal novi, tehnološko revolucionarni model IONIQ, prvi avtomobil na svetu s tremi različnimi električnimi pogonskimi sklopi v enaki karoseriji: hibridni, priključno hibridni in povsem električni pogonski sklop. Hyundai je že pred časom nakazal, da želi postati v Evropi vodilna znamka elektrificiranih vozil in se uvrstiti med tri najboljše ponudnike hibridov, električnih vozil in priključnih hibridov.

 

Hyundai IONIQ

 

Slovenskim kupcem se predstavljata najprej IONIQ hibrid in električni IONIQ, ki sta že na voljo v izbranih prodajnih salonih širom Slovenije. Priključni hibrid pa bo na slovenske ceste pripeljal predvidoma septembra 2017.

 

Hundai IONIQ_1014

 

Ob uveljavljeni, tovarniški garanciji pet let z neomejenim številom prevoženih kilometrov, ponuja Hyundai z IONIQ-om celo osemletno garancijo, oziroma do 200.000 prevoženih kilometrov za visokonapetostno baterijo. Doseg IONIQ-a na električni pogon je najboljši v razredu in znaša do 280 km z enim polnjenjem (odvisno od vožnje in porabnikov električne energije).

 

Hundai IONIQ_1024

 

Šeststopenjski robotiziran menjalnik z dvojno sklopko (IONIQ hibrid) zagotavlja neposredno odzivnost ob ročnem upravljanju ter učinkovito in udobno samodejno delovanje. Ob izbiri načina delovanja Sport je učinek v vožnji dodatno povečan, z ostrejšim in bolj športnim občutkom vodenja in s prilagojeno ploščo z merilniki. IONIQ hibrid poganja novi 1,6-litrski motor GDI. Štirivaljni motor z neposrednim vbrizgom goriva. Doseže največjo moč 77,2 kW (105 KM) in največji navor 147 Nm.

 

Hundai IONIQ_1026

 

Električni motor hibridnea IONIQa doseže največjo moč 32 kW (43,5 KM) in največji navor 170 Nm. Napaja se električno z litij-ionsko polimerno baterijo zmogljivosti  1,56 kWh, nameščeno pod zadnjimi sedeži. V kombinaciji z 1,6-litrskim motorjem GDI doseže IONIQ hibrid največjo sistemsko moč 103,6 kW (141 KM) in največji sistemski navor 265 Nm. Ob največji hitrosti 185 km/h, znaša povprečna poraba goriva 3,4 l/100 km, povprečni izpust CO2 pa le 79 g/km.

 

Hundai IONIQ_1025

 

Električni motor hibrida omogoča vožnjo izključno na električni pogon do hitrosti 120 km/h. Ioniq hibrid s 6-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko je na voljo že za 22.990 evrov, električni z 1-stopenjskim reduktorjem z diferencialom pa 35.000 evrov.Baterijski sklop je nameščen pod zadnjim sedežem. S tem ohranja najvišjo raven uporabnosti potniškega prostora in prtljažnika. Tako IONIQ hibrid brez dodatnih kompromisov ponuja uporabnikom prtljažnik prostornine 443 litrov, ki ga je mogoče povečati z zlaganjem zadnjih sedežev do 1505 litrov. To velja kljub večjim baterijam tudi za električno različico. Pri električni različici ni več menjalnika, namesto nje so gumbi za prestavljanje. Hibridni Ioniq je na voljo že za 22.990 evrov, električni z 1-stopenjskim reduktorjem in diferencialom pa 35.000 evrov.