Tudi nova generacija Ayga bo nastajala v češki tovarni v mestu Kolin. Prihod na trg je predviden prihodnje leto. Toyota je eden redkih proizvajalcev avtomobilov, ki vztraja v evropskem segmentu mestnih avtomobilov z modelom, ki bo na voljo le z motorjem z notranjim zgorevanjem. Ford in Opel sta se zaradi slabih prodajnih rezultatov odločila zapustiti ta segment, koncern Volkswagen pa zaradi regulativnega pritiska na zmanjšanje emisij CO2.

Po predstavitvi koncepta Toyota Aygo X Prologue (na fotografijah) so Japonci začeli širiti tudi prve informacije o novem modelu. Serijska različica naj bi bila predstavljena do konca letošnjega leta, v prodajnih salonih pa naj bi bila leta 2022. Tovarna v mestu Kolin na Češkem, ki je bila prej v solastništvu skupine PSA, bo odslej pod izključnim nadzorom Toyote. Tu še vedno izdelujejo sedanji model Aygo in “bratska” Citroën C1 in Peugeot 108, ki naj ju PSA ne bi nasledil z novo generacijo.

Tretja generacija Toyote Aygo nastaja na enaki platformi GA-B kot Yaris. Gre za prilagojeno platformo na osnovi osrednje TNGA, ki se uporablja za različne modele japonskega proizvajalca. Platformo nove Toyote Aygo si bosta delila tudi Yaris in Yaris Cross. To bo omogočilo velikoserijsko proizvodnjo ekonomije obsega, ki je nujna za uspešno proizvodnjo majhnih avtomobilov. Toyota načrtuje do leta 2025 širitev evropske proizvodnje na trge stare celine (vključno z Rusijo) s proizvodnjo 1,5 milijona avtomobilov, s čimer želi doseči 7-odstotni tržni delež.

 

Tretja generacija Ayga naj bi oblikovno sledila slogu prototipa Aygo X Prologue, s poudarjenim dizajnom nekaterih elementov, kot sprednje in zadnje luči, sestavljene iz tankih LED trakov, povezanih v spodnjem delu, in velika kolesa, ki mu dajejo slog kompaktnega crossoverja.