Družba SEAT S.A. v letnem poročilu ugotavlja, da je covid-19 začasno upočasnil prodajo vozil družbe. Konstantna rast prodaje od leta 2013, je v letu 2020 padla za 25,6 %; prodanih je bilo 427.000 vozil (2019: 574.078). Pred tem so leta 2019 zabeležili največji obseg prodaje v zgodovini družbe.
Po posameznih državah: Nemčija je utrdila položaj SEAT-ovega največjega prodajnega trga. Prodanih je bilo 109.500 vozil, kar je 17,4 % manj kot leta 2019 (132.500). To predstavlja tržni delež 4 % in 25,6 % vse SEAT-ove prodaje. Sledita Španija s 73.300 vozili, tj. 32,1 % manj kot v predhodnem letu (108.000), kjer je bil SEAT že tretje leto zapored vodilni na trgu, in Združeno kraljestvo s 45.600 prodanimi vozili, kar predstavlja padec za 33,8 % (68.800). Španija in Združeno kraljestvo sta dva glavna evropska trga, kjer je koronakriza najbolj prizadela avtomobilski sektor.
Kljub pandemiji se je SEAT-ova prodaja izboljšala v državah, kot sta Turčija in Izrael. V Turčiji je SEAT prodajo skoraj podvojil: prodali so 11.600 vozil, kar je 95,3 % več kot v 2019 (5.900). V Izraelu pa je znamka svoj prodajni rezultat izboljšala že sedmo leto zapored: prodanih je bilo 10.400 vozil oz. 13 % več kot v predhodnem letu (9.200).(SEAT)