Barcelona

Napočil je veliki trenutek. Pri Volkswagnu se je začelo odštevanje do dvojne svetovne premiere: 9. marca, ko bo prerojeni, popolnoma električni, brezemisijski Bulli sočasno predstavljen kot ID. Buzz (petsedežnik) in ID. Buzz Cargo (dostavnik).Prototip premierno predstavljen v Detroitu 2017, ki je sprožil val navdušenja po vsem svetu, je zdaj pripravljen na veliki dogodek. Rahlo zamaskirana predserijska flota ID.Buzz in ID.Buzz Cargo opravlja še zadnja preverjanja na evropskih cestah. . Obe različici ID. Buzz povzemata slogovne elemente legendarnega modela T1 – originalnega modela Bulli. Mednje spadajo izjemno kratki previsi karoserije, maksimalno izkoriščen prostor na minimalni površini, klasična delitev dizajna karoserije na spodnji in zgornji nivo ter nezamenljiv obraz v obliki črke V. Tako kot prvotni Bulli ima tudi ID. Buzz pogon na zadnji kolesi.

 

Če povzamemo uradne vire: ID. Buzz in ID. Buzz Cargo, ki se bosta začela prodajati v letu 2022, imata normalno medosno razdaljo (2.988 mm) in dolžino 4.712 mm. Za primerjavo: medosna razdalja novega modela ID. Buzz se le za dva milimetra razlikuje od T6.1, ki pa v dolžino meri 4.904 mm. To pomeni, da bo imel ID. Buzz podobno dolžino notranjosti, vendar bo lahko uporabljal manjša parkirna mesta. Minibus z velikimi steklenimi površinami po vsem obsegu meri v višino 1.937 mm; pri dostavniku je višina zaradi manjših razlik v podvozju 1.938 mm (T6.1: 1.970 mm). Obe različici ID. Buzz merita v širino 1.985 mm (brez zunanjih ogledal), kar pomeni, da je novi model za 81 mm širši od T6.1. Nova modelska serija ima platišča velikosti od 18 do 21 palcev in velika kolesa s premerom 750 mm.

Hamburg

Nova modelska serija tehnično temelji na modularni platformi za električna vozila (MEB) koncerna Volkswagen. Obe različici ID. Buzz se bosta leta 2022 začeli prodajati z litij-ionsko visokonapetostno baterijo, ki bo imela 82 kWh bruto energije (neto: 77 kWh). Baterija bo napajala elektromotor z močjo 150 kW, ki je vgrajen v zadnjo premo in jo tudi poganja. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 145 km/h. Uradni podatki o dosegu še niso na voljo. Dejstvo je, da bo novi ID. Buzz zelo agilno vozilo. Na eni strani zato, ker elektro-motor iz mirovanja doseže največji navor 310 Nm. Na drugi strani pa zato, ker ima poleg te dinamične komponente zelo nizko težišče, saj je baterija nameščena globoko v sendvič dnu vozila. Zaradi svoje konstrukcije ima ID. Buzz še eno prednost: obračalni krog električnega Bullija meri le nekaj več kot 11,0 metra.

 

Inteligentno polnjenje s tehnologijo “Plug & Charge” bodo na številnih hitrih polnilnih postajah v prihodnje polnilne kartice nepotrebne. ID. Buzz se bo namreč overil prek polnilnega vtiča na hitrih polnilnih mestih (DC/ istosmerni tok) številnih ponudnikov in bo tako s polnilnim mestom izmenjal vse potrebne podatke. In še ena novost bo na voljo: dvosmerno polnjenje. Ta tehnologija odpira povsem nov spekter možnosti. Na primer: odslej bo mogoče presežno energijo iz domačega fotovoltaičnega sistema čez dan shraniti v ID. Buzz in jo zvečer dovesti nazaj v hišo, tako da bo gospodinjstvo samooskrbno tudi brez sonca.