Audi Q2, se je kot najmanjši, popolnoma novi športni terenec, ki je prišel k nam konec lanskega leta, postavil na začetek SUV serije Q, pod trenutno prodajno najuspešnejši Audi Q3. Nastala sta na enaki osnovi, na prilagodljivi platformi MQB. Manjši Q2 z dolžino 4,19 m, krajši za skoraj 20 cm, se po zasnovi od ostale serije loči predvsem s poudarjeno vlogo mestnega terenca, zato je tudi bolj dinamičnega videza, kratkih previsov, manjših steklenih površin in s kupejevsko linijo zadka, hkrati pa ne zanemarja svojega terenskega porekla, zato ohranja več kot kanček robustnosti, zlasti sprednjega dela. Rahlo dvignjen ponuja tudi za spoznanje višje sedenje v notranjosti, vendar manj kot pri večjih modeli serije Q. Torej manjši, bolj gibčen in okreten, v mestu hitro najde parkirni prostor, pri čemer si voznik lahko pomaga s parkirnim sistemom s krmilno avtomatiko in kamero za vzvratno vožnjo, ki je zaradi ožjega zadnjega stekla več kot dobrodošla.

 

Audi Q2 13

 

 

Prostorna in svetla, dokaj kakovostna in bogata notranjost ponuja na zgornjem delu armaturne plošče serijsko nameščen zaslon multimedijskega sistema MMI z velikostjo odvisno od izbrane različice. V našem testnem Q2 je bila MMI navigacija s povezljivim Audi Connect sistemom s funkcijo Audi smartphone interface, za hitro povezavo z zunanjim svetom preko interneta, ne samo za zabavo ampak tudi v primeru različnih težav, zastojev ali klic v sili v primeru nesreče. Omeniti velja prijetno, večbarvno ambientalno osvetlitev notranjosti, dobro počutje voznika in sopotnika, kar jamčita kakovostno zasnovana športna sedeža z različnimi nastavitvami in trikraki večfunkcijski volan z najpomembnejšimi funkcijami na enem mestu, da je voznikova pozornost usmerjena večinoma samo na vožnjo. Delno lahko na volanu upravlja tudi vrhunski digitalni radijski sprejemnik in audio sistem Bang & Olufsen s 14 zvočniki. Za dobro vidljivost voznika so zadolženi tudi kakovostni LED žarometi. Za voznikom je prostor za dva odrasla in ne previsoka potnika. V zadku je od 405 do 1050 litrov prostora namenjenega prtljagi.

 

Audi Q2 26

 

Asistenčni sistemi za Q2 so iz višjih razredov. Serijska asistenca Audi pre sense front z radarjem zaznava nevarne situacije pred vozilom, tudi pešce in druga vozila. Sistem voznika opozori na to in pri nizkih hitrostih lahko samodejno zavira s polno močjo ter v skrajnih primerih tudi vozilo ustavi. Najzanimivejše opcijske sisteme je Audi združil v poseben asistenčni paket, ki med drugim vključuje sistem adaptive cruise control s funkcijo Stop & Go in asistenco za zastoje. Audi side assist z radarskim nadzorom omogoča varnejše menjavanje voznih pasov, Audi active lane assist, s pomočjo videokamere pomaga vzdrževati smer vožnje. Prepoznavanje prometnih znakov, ki temelji na kameri, vozniku grafično prikazuje omejitve hitrosti, prepovedi prehitevanja in dopolnilne table.

 

Audi Q2 28

 

Voznik je vedno bolj osredotočen na vožnjo, v našem primeru na preverjeni 1,6-litrski TDI 85 kW/116 KM primeren tudi za Audi Q2, tih in prožen, z visoko zalogo navora(250 Nm) že pri 1.500 vrtljajih, ki ga 6-stopenjski ročni menjalnik prenaša na prednji par koles. Pospeši v 10,3 s in lahko doseže blizu 200 km/h. Motor zadovoljuje okoljske standarde Euro6 z relativno nizkimi emisijami CO2 114 g/km in povprečjem porabe dobrih 7 litrov. Torej, izdelek na visoki kakovostni ali premijski ravni, varen in varčen. Mogoče bo kdo očital (pre)majhna stekla, slabšo vodljivost nazaj in ceno, ki se začne pri 27 tisoč, kar je lahko že na osebni ravni.