Izvršni direktor Polestarja Michael Lohscheller je napovedal, da bo leto 2025 “najmočnejše leto v zgodovini podjetja”. Švedska avtomobilska znamka, ki deluje pod okriljem kitajske skupine Geely, je predstavila posodobljeno strategijo za prihodnja leta. Načrt vključuje izboljšanje marž, zmanjšanje fiksnih stroškov in optimizacijo obratnega kapitala. Podjetje načrtuje pozitiven prosti denarni tok po naložbah že do leta 2027, medtem ko naj bi pozitivna bruto marža iz poslovanja postala realnost že v letu 2025.

Polestar si prizadeva za 30-35 % letno rast prodaje med letoma 2025 in 2027. Temu bo sledil lansiranje novih modelov, ki bodo okrepili portfelj znamke. Po uspešnih modelih Polestar 2 in nedavnem začetku dobav modelov Polestar 3 in Polestar 4 bo v drugi polovici leta 2025 na trg prišel Polestar 5. Gre za visokozmogljivi električni grand tourer, zgrajen na aluminijasti platformi, razviti v lastni režiji, in prvo vozilo znamke, opremljeno z 800-voltno tehnologijo, ki omogoča izjemno hitro polnjenje.

Poleg tega je Polestar napovedal tudi prihod modela Polestar 7, kompaktnega premijskega SUV-ja, ki bo izdelovan v Evropi. S tem bo podjetje postopoma prešlo na enotno arhitekturo platform, kar bo poenostavilo proizvodnjo, znižalo stroške in optimiziralo naložbe.

Čeprav bo spletna prodaja ostala ključni del strategije, Polestar načrtuje povečanje števila fizičnih prodajnih mest. Število prodajnih lokacij v Evropi naj bi naraslo s 70 na 130, medtem ko bo Severna Amerika videla rast z 36 na 57 lokacij. Podjetje je že zaznalo pozitivne učinke teh sprememb, kar potrjuje 5,3-odstotna rast maloprodaje v zadnjem četrtletju 2024 ter 37,2-odstotno povečanje prejetih naročil v primerjavi z istim obdobjem leto prej. Modela Polestar 3 in Polestar 4 predstavljata 56 % vseh naročil v tem obdobju.

Polestar si obeta znaten finančni prispevek iz prodaje kvot za emisije CO2. S tradicionalnimi avtomobilskimi proizvajalci, ki se soočajo s strožjimi predpisi o emisijah, podjetje pričakuje, da se bo povpraševanje po teh dobropisih močno povečalo. Prihodki iz tega naslova bi lahko od leta 2025 dosegali “trimestne milijone dolarjev letno”. Podjetje je že sklenilo dogovore s štirimi avtomobilskimi proizvajalci za prodajo teh kreditov v letu 2025.