Skupina Renault je v letu 2024 je po prvih podatkih prodala 2,26 milijona vozil, kar predstavlja 1,3-odstotno rast v primerjavi z letom prej. K temu je največ prispevalo močno zadnje četrtletje, zaznamovano z uspešnimi predstavitvami novih modelov in povečanim povpraševanjem po hibridnih avtomobilih.

Kljub rasti je prodaja skupine upočasnila tempo v primerjavi z devetodstotno rastjo leta 2023. Svetovni avtomobilski trg je namreč zaznamovalo zahtevno gospodarsko okolje z naraščajočo inflacijo, ki je omejevala potrošniško zanimanje, in presežno proizvodnjo na Kitajskem, ki je vplivala na globalno konkurenčnost.

Renault, ki večino vozil proda na evropskih trgih, opaža pomemben preboj pri hibridnih in električnih vozilih. Leta 2024 je prodaja hibridnih modelov narasla za kar 45 odstotkov in predstavljala 26 odstotkov skupne prodaje, kar je 7,5 odstotne točke več kot leta 2023. Med vozili znamke Renault je bil delež hibridov med modeli z notranjim izgorevanjem 40-odstoten.

Izvršni direktor znamke Renault, Fabrice Cambolive, je izpostavil, da je delež popolnoma električnih vozil v evropskem obsegu prodaje znamke Renault v zadnjem četrtletju dosegel 16 odstotkov, medtem ko je ta delež za celotno Skupino Renault znašal 9 odstotkov. V četrtem četrtletju je ta delež narasel na 12 odstotkov.

Skupina si letos zastavlja še ambicioznejše cilje. Skoraj 20 odstotkov prodaje bodo morala predstavljati električna vozila, da bi zadostili strožjim evropskim standardom glede emisij ogljikovega dioksida.

Prodaja po znamkah v letu 2024 je bila naslednja:

  • Renault: 1,58 milijona vozil (1,8-odstotna rast)
  • Dacia: 676.340 vozil (2,7-odstotna rast)
  • Alpine: 4.585 vozil (5,9-odstotna rast)

Podrobnejše finančne rezultate za leto 2024 bo skupina predstavila 20. februarja.