Popolnoma novi Mustang GTD letnik 2025 odpira povsem novo dimenzijo zmogljivosti, s čimer redefinira, kaj pomeni Mustang v svetu visokih zmogljivosti. Pod pokrovom skriva 5,2-litrski V8 motor s kompresorjem, ki po SAE standardih razvije osupljivih 826 konjskih moči in 900 njutonmetrov navora.

Kombinacija certificirane moči in navora, napredne aktivne aerodinamike, ogljikovo-keramičnih zavor ter inovativnega zadnjega vzmetenja – kjer so blažilniki nameščeni med zadnjima kolesoma in ne nad njima – predstavlja ključne elemente Mustanga GTD. Avto je zasnovan za dosego ambicioznega cilja: prevoziti krog na znamenitem Nürburgringu v manj kot sedmih minutah.

“Od samega začetka smo imeli jasen cilj – ustvariti Mustang GTD kot superšportnika s svetovnimi zmogljivostmi, ki pa ohranja značilno Mustangovo dušo,” pravi Greg Goodall, glavni inženir Mustanga GTD. “Motor GTD-ja, 5,2-litrski V8 s kompresorjem, proizvede več konjskih moči na liter prostornine kot Porsche 911 GT3 RS.”

Ta nadgrajeni V8 motor prinaša izboljšave v primerjavi s prejšnjimi Mustangovimi različicami, saj je prvič opremljen s sistemom suhega korita za olje, kar omogoča optimalno mazanje motorja tudi pri intenzivnih vožnjah skozi ovinke. Poleg tega sistem omogoča višje največje število vrtljajev, ki sedaj znaša 7650 vrtljajev na minuto, kar je 100 vrtljajev več kot pri predhodniku.

Motorna moč se dodatno poveča zahvaljujoč optimiziranemu sesalnemu in izpušnemu sistemu, vključno z izpušnim sistemom iz titana in izboljšano jermenico kompresorja. Ta kombinacija omogoča Mustangu GTD, da doseže izjemno končno hitrost 325 km/h.

Poleg moči pa Mustang GTD odlikuje tudi napreden sistem za zmanjševanje zračnega upora, ki prilagaja kot zadnjega spojlerja in upravlja z loputami pod sprednjim delom vozila. S tem sistemom avtomobil uravnava ravnovesje med hitrostjo in pritiskom ob podlago, kar zagotavlja optimalen oprijem in aerodinamično učinkovitost glede na trenutne vozne pogoje.