Družba SEAT je v preteklih 50 letih doživela izjemno hiter razvoj Ultra HD 4K videoposnetki namesto črno-belih slik, aplikacije namesto faksov in mp3-posnetki namesto vinilnih gramofonskih plošč. Sodoben oblikovalsko-razvojni center ni več v ničemer podoben tistim iz 60. in 70. let prejšnjega stoletja. Šestila, radirke in dolge mize z neskončnimi kupi skic so zamenjali tablični računalniki, očala za navidezno resničnost in lebdeči zasloni.

Od prve tovarne na območju Zona Franca, kjer je Seat leta 1950 sestavil le 5 avtomobilov je minilo 50 let. Danes pa v tovarni v Martorellu vsak dan proizvedejo več kot 2.300 vozil, kar pomeni, da danes v samo 3 minutah izdelajo enako količino vozil kot nekoč v enem dnevu. Evolucija je omogočila motorizacijo celotne države.

V 50. letih prejšnjega stoletja je v Španiji znašalo povprečje 3,1 avtomobila na 1.000 prebivalcev, danes pa je to povprečju 480 avtomobilov na 1.000 prebivalcev. Tudi pot do novega vozila se je v zadnjih desetletjih močno spremenila. Včasih so bili prodajni saloni edina stična točka med kupcem in znamko. Danes pa 71 % kupcev najprej poišče informacije na spletu, šele potem se odpravijo v avtosalon. To pa še ni vse – sredi 60. let prejšnjega stoletja je bilo treba za nakup modela SEAT 600 počakati kar 2 leti. Danes lahko avto kupite v samo 10 minutah in s samo 5 kliki, to namreč omogoča projekt spletnega nakupa, ki ga je SEAT implementiral na Norveškem.