Porsche 911 predstavlja že 45 let prispodobo visokozmogljivega športnega avtomobila, primernega tudi za vsakdanjo rabo. Z novim modelom 911 Turbo S sedaj prihaja tudi nova generacija modelov 911 Turbo Coupé in Cabriolet – še močnejša, še hitrejša in še bolj individualna. Z motorjem z močjo 427 kW (580 KM), kar je 30 kW (40 KM) več kot pri predhodniku, obe modelski izvedbi od nič do 100 km/h pospešita v 2,8 s (0,2 s hitreje), s čimer presegata magično mejo 3,0 s. S 750 Nm (dodatnih 40 Nm) navora in brez časovne omejitve za overboost so vmesni pospeški še bolj spontani in izvedljivi brez napora, navajajo uradni podatki. Pospeški, zmogljivost in navor novega Porscheja 911 Turbo so torej na ravni prejšnje generacije. Novemu 911 Turbo S pri prenosu moči streže 8-stopenjski menjalnik PDK posebej prilagojen modelom Turbo. Končna hitrost ostaja 320 km/h. Prvič so pri 911 Turbo na voljo tudi opcije, kot so paket športnih elementov ali paket aluminijastih elementov, športno podvozje in športni izpušni sistem. Tako lahko kupci svoje vozilo še bolj prilagodijo individualnim željam.
Prvič je za 911 Turbo na voljo opcijski športni izpušni sistem. Novost sta tudi dve različni izvedbi podvozja: medtem ko serijsko podvozje PASM nudi širok razpon med športnostjo in udobjem, elektronsko uravnavano športno podvozje z bistveno bolj čvrsto nastavitvijo in 10 mm nižjo lego ugodno vpliva na agilnost novega Porscheja 911 Turbo. Podvozje in karoserija sta širša. Z za 42 mm večjo širino koloteka spredaj in novimi 20-palčnimi platišči na pnevmatikah velikosti 255/35 sprednja prema še bolj natančno vodi kolesa. Aktivna regulacija štirikolesnega pogona PTM lahko sedaj na sprednji kolesi prenese še več moči. 21-palčna platišča s pnevmatikami dimenzije 315/30 – en palec večja kot na sprednji premi – in za 10 mm širši kolotek zagotavljajo višjo vlečno silo na aktivno krmiljeni zadnji premi.
Po uradnih informacijah je mogoče z dvema novima opcijama, s paketom lahke gradnje in športnim paketom, še dodatno izpopolniti videz in zmogljivost vozila. Paket lahke gradnje za Coupé maso vozila zmanjša za 30 kg. To je mogoče med drugim tudi z lahkimi školjkastimi sedeži, odstranitvijo zadnjih sedežev in manjšo količino izolacije. Tako voznik lahko še bolj neposredno sliši zvok motorja. Športni paket vsebuje paket Sport Design 911 Turbo ter dodatne aplikacije v črni barvi, elemente iz karbona in ekskluzivne zadnje luči s posebno zasnovo.
Temeljni elementi sodobne notranjost so enaki kot v modelih Carrera 911 z armaturno ploščo Porsche Advanced Cockpit in direktnimi upravljalnimi elementi na dotik. Osrednji zaslon sistema PCM meri zdaj 10,9 palca in z novo arhitekturo omogoča hitro in intuitivno upravljanje. Izjemno bogata in visokokakovostna oprema med drugim obsega popolnoma električne 14-smerno nastavljive športne sedeže, paket Sport Chrono, GT športni volan s prestavnima lopaticama, večfunkcijsko stikalo in stikalo Mode ter avdiosistem BOSE® Surround Sound System, ki zagotavlja močan zvok. Za še več individualnih kombinacijskih možnosti so na voljo številne opcije, npr. Porsche InnoDrive z avtomatskim uravnavanjem hitrosti in razdalje, asistenca za ohranjanje smeri s sistemom za prepoznavanje prometnih znakov, asistenca za nočni vid, prikaz okolice Surround View in vrhunski avdiosistem za prostorski zvok proizvajalca Burmester®. Nova modela je že mogoče naročiti.