Veloce, torej hitra. Če odmislimo “štiriperesno” Quadrifoglio, v vseh pogledih visoko “nad oblaki”, je Veloce takoj pod “njimi” in potem pridejo še vse ostale Giulie. Po videzu in zmogljivostih je bližja prestižni “štiriperesni” kot ostalim pod njo. Oznaka Veloce, torej, ni slučajna. Z novim 2,2-litrskim turbodizlom 210 KM in 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki se ga upravlja tudi ob volanu, prenaša moč neposredno preko štirikolesnega pogona Q4. Posebnost, prilagojena čim boljšim športnim karakteristikam limuzine in visokemu navoru 470 Nm, ki pride do izraza že pri 1750 vrtljajih, je v normalnih voznih razmerah 100% prenos moči na zadnji par koles. Le na bolj kritični podlagi sistem pogona Q4 v trenutku prenese do 60 % navora na prednji par. Toliko pač kot je v določenem trenutku potrebno.

 

 

Ne glede na to, da je občutek v vožnji večinoma podoben kot pri zadnjem pogonu, je lega na cesti izjemna, med najboljšimi doslej. Tudi relativno umirjenega in vsega vajenega voznika lahko na trenutke spodbudi, da zapelje v kakšen ovinek z vso ostrino, kot bi imel kakšen športen “gran turismo” višjega razreda in ne limuzino srednjega razreda z dolžino 4,64 m. Mehanska zasnova s pogonom na zadnji kolesi, optimalna porazdelitev teže, najsodobnejša shema vzmetenja ter odlično razmerje med močjo in maso, ustvarjajo posebne občutke v vožnji, ki prebujajo čustva in strast.

 

 

Indeks zadovoljstva in ugodja je zelo visok. Giulia Veloce se odzove v trenutku, od 0 do 100 km/h v 6,5 s in doseže 235 km/h, kar je še ena potrditev oznake Veloce. Izbirni DNA programi dajejo seveda prednost športnim. Poraba goriva pri temne trpi in ostaja dokaj zmernih okvirjih pod 8 l/100 km, ob razmeroma težji nogi na plinu. Športnejši videz poudarja drugačen dizajn odbijačev, športni dvojni izpušni sistem, pet-kraka 19-palčna platišča, skozi katera se vidijo rdeče zavorne čeljusti v črni barvi in prav tako črne obrobe karoserije, ogrevane šobe za pranje stekel in bi-ksenonski žarometi.

 

 

Notranje vzdušje ustvarjajo: ogrevan šporni volan, rdeči usnjeni sedeži Sport nastavljivi v 6 smeri in 4 v ledvenem delu, športne aluminijaste stopalke, 7-palčni TFT potovalni računalnik,  ugodje pa dvopodročna klimatska naprava, multimedijski, povezljivi sistem Alfa Connect in številni varnostni in pomožni sistemi, ki obvladujejo Giulio Veloce do potankosti.

 

 

Alfa Romeo Giulia Veloce je prava športna limuzina, znanilka nove dobe in kot rešiteljica italijanske avtomobilske znamke z več kot 107-letno zgodovino in tradicijo ima vse argumente, ki jo glede kakovosti in zanesljivosti postavljajo na vidno in občutno višjo raven. V novi, sodobni in tehnološko podprti izdaji prefinjenega videza, je težko zaslediti, da komu ne bi bila všeč. Največ pripomb je na visoko ceno in tudi Giulia Veloce s 60 tisoč evri, žal, ni izjema.

 

Komentiranje je onemogočeno