VOZILI SMO: Citroen Berlingo je sinonim veliko prostorskega vozila za družino in prosti čas ali delo, s poudarkom na notranjem prostoru in mogoče največji svobodi izbire uporabe za različne namene. Po letu 1996 je tu zdaj tretja generacija modela, ki nadaljuje sago nekonvencionalnega, enostavnega in funkcionalnega koncepta vozila, ki se je z leti oblikovno in vsebinsko spreminjal v duhu ostalih modelov Citroen. Hkrati se je funkcionalno povsem oddaljil od svojega izvora dostavnika, iz katerega je nastal.  Novi Berlingo se predstavlja s svežim, dizajnom značilnim za ostale hišne modele, predvsem prednjega dela, plastičnimi obrobami Airbump in barvnimi vstavki na robovih in pri strani, ki mu ustvarjajo živahnejši videz. Prisvojil si je tudi vse ostale, prepoznavne oblikovne elemente z novo morfološko zgradbo.

Hkrati je še okrepil vse svoje prednosti z vidika modularnosti in prostorne notranjosti in tako še bolj poenostavil vsakdanjo uporabo. Temu se prilagajajo trije individualni zadnji sedeži, z enostavnim dostopom in preklopom naprej, vključno s sovoznikovim. V daljši izvedbi XL z dolžino 4,75 m omogoča še dva posamična, enostavno odstranljiva sedeža v tretji vrsti iz dodatne ponudbe. Z daljšo izvedenko, ki že nakazuje ambicije crossoverja, je prostora v Berlingu še več, ki ga po potrebi namenjamo potnikom ali ogromnemu prtljažniku. Pri tem pa si ni treba razbijati glave, kako bomo pred dopustom zlagali prtljago in še manj pri večjem Berlingu. Poleg para drsnih bočnih vrat, ki omogočajo enostaven dostop do zadnjih sedežev tudi na ozkih parkiriščih, so značilnost Berlinga tudi visoko dvižna zadnja vrata, ki tvorijo zaščitni nadstrešek pred dežjem ali močnim soncem.

Skratka, Berlingo je popolnoma na novo zasnovan, čeprav na prvi pogled od zunaj ne zgleda. Dodatno potrditev ponuja nova notranjost zasnovana v slogu osebnega avtomobila, s kakovostnim oblazinjenjem iz tkanine v sivi barvi, tako kot armaturna plošča, ki ima na sredini velik 8-palčni zaslon na dotik v obliki tablice, pregleden in enostavno uporaben pri izbiri sodobnih multimedijskih vsebin, povezljivosti in nastavitvi klimatske naprave. Voznik ceni visok in pregleden položaj za volanom v avtomobilskem slogu, svetel potniški prostor in nasploh veliko prostora okoli, tudi zadaj v drugi vrsti. Multifunkcijski usnjen volan ni več nagnjen naprej. Veliko uporabnega prostora je tudi v visoki sredinski konzoli z zaprtim predalom med prednjima sedežema, nobene pripombe ni niti nad funkcionalno samodejno dvopodročno klimatsko napravo, z izpuhom in nastavitvijo za zadnja sedeža.

Poleg nove konstrukcijske osnove, novih tehnologij za pomoč pri vožnji in večje povezljivosti, lahko voznik v Berlingu računa tudi na kamero za vzvratno vožnjo in zvočna opozorila prednjih senzorjev, čeprav bi bila preglednost, zaradi velikih steklenih površin in oglatega zadka , povsem dovolj. Motor je 1,5-litrski dizelski Blue HDi s 130 KM in kar je zelo pomembno v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Motor je povsem dovolj zmogljiv, tih in prožen, trpežno vzmetenje ne zagotavlja samo stabilne lege na cesti temveč dobro požira tudi razpokan in poškodovan asfalt. Kako učinkovito je, nam lahko povedo hitrostne cestne ovire na tleh. Kakorkoli, Berlingo želi dolgoročno ohraniti svojo družinsko vlogo tudi po dostopnosti. Cene običajno ne komentiramo, vendar je v tem primeru, z malenkost več kot 21 tisoč, z vključeno dodatno opremo, nižja od vstopne cene te različice po ceniku.