Novi Citroen C3 Aircross doživlja na evropskem trgu velik prodajni uspeh. Predstavljen lani oktobra je v nekaj mesecih prepričal že 50.000 evropskih kupcev, kar predstavlja prijetno presenečenje tudi za Citroen. Takšnega uspeha niso predvidele niti najbolj ambiciozne napovedi. Citroen C3 Aircross je za C3 drugi najbolj prodajani model te francoske avtomobilske znamke. Citroen na ta račun beleži tudi občuten porast celotne prodaje, ki je januarja 2018 dosegla 19% glede na januar 2017.

Kompaktni francoski SUV je kot kaže prepričal kupce z značilnim novim dizajnom v slogu modela C3, s prilagajanjem individualnemu okusu kupcev s številnimi barvnimi in drugimi kombinacijami, modularnostjo notranjega prostora in sodobnimi asistenčnimi sistemi. Več kot 60% kupcev je izbralo C3 Aircross z najbogatejšim paketom opreme Shine in 30% kupcev se je odločilo za dvobarvno različico, s kontrastnim barvnim odtenkom strehe.

Komentiranje je onemogočeno