Fiat potrjuje, da se bo sedanjemu električnemu Fiatu 500, pridružila tudi različica z motorjem z notranjim zgorevanjem, kar je bilo po nekaterih govoricah minulih mesecev in krizi na trgu električnih avtomobilov, tudi pričakovati. To bo 3-valjni 1,0-litrski bencinski motor v kombinaciji z ročnim menjalnikom. Izdelovali in zasnovali ga bodo v Torinu, v tovarni Mirafiori, da ne bo več podobnih “nesporazumov˝, kot so jih imenovali v primeru modelov Alfa romeo Milano in Fiat Topolino(Ami)
Novico, da bo novi Fiat 500 Hybrid izdelan in proizveden v Mirafioriju, je v preteklih tednih že uradno potrdilo najvišje vodstvo v Torinu. Kot povedano, so zanj izbrali 1,0-litrski 3-valjni motor skupine Stellantis. Opremljen bo samo z ročnim menjalnikom. Govoriti o cenah je zdaj še prezgodaj, po nekaterih ugibanjih naj bi se začele pri 20.000 evrih. Med julijem 2024 (ko bodo postali obvezni nekateri sistemi za pomoč pri vožnji, ki jih sedanji 500 nima in prihodom novega 500 Hybrid, predvidoma v začetku leta 2026, bo Fiatova paleta ostala brez zelo pomembnega igralca, kot je npr. 500 z motorjem z notranjim izgorevanjem.
Fiat 500 blagi hibrid že obstaja, vendar je to še vedno “stari” 500. Tukaj govorimo o 500 Hybrid (namenoma v italijanščini in s tehničnega vidika mild hybrid), ki temelji na modelu 500e, torej zasnovanem za namestitev (poleg električne baterije) sistemov za pomoč pri vožnji, ki bodo kmalu postali obvezni z zakonom in jih 500 Hybrid nima. 500 Hybrid bo ostal v ponudbi vsaj do leta 2029 in bo zaradi prilagajanja mehaniki blagega hibrida spremenjen (začenši s položajem prestavne ročice, ki je pri elektriki očitno ni). Estetske, tehnične in tehnološke spremembe, načrtovane za prenovo 500e, bodo sledile predvidoma do konca leta 2025, je med ostalim napovedal Olivier Francois, izvršni direktor Fiata, ob nedavnem obisku tovarne Mirafiori.


