Generalni direktor Stellantisa, Antonio Filosa, nadaljuje svoj obisk ključnih vodstvenih in industrijskih lokacij znotraj skupine. Tokrat se je ustavil v Modeni, kjer je obiskal sedež in proizvodni obrat znamke Maserati. Na obisku sta se mu pridružila Jean-Philippe Imparato, vodja evropskega trga Stellantisa, ter Santo Ficili, operativni direktor znamk Maserati in Alfa Romeo.
Obisk prihaja v času, ko v javnosti krožijo špekulacije o morebitni prodaji te znamenite italijanske znamke, kar je Stellantis že uradno zanikal s trdno izjavo: »Maserati ni naprodaj.« Filosove izjave med obiskom dodatno potrjujejo zavezanost skupine k razvoju in prenovi znamke s sedežem v Modeni.
»Ikona razkošja«
»Ponosni smo, da imamo priložnost upravljati s tako prestižno znamko, kot je Maserati,« je povedal Filosa. »Ob obisku v Modeni sem se znova prepričal o strokovnosti, predanosti in strasti našega osebja. Maserati je prava ikona luksuza in simbol italijanske obrtniške odličnosti. Prepričan sem, da imamo močno, visoko usposobljeno in motivirano ekipo, ki je kos izzivom premium segmenta.«
Obisk je vključeval tudi srečanje z vodstvom in predstavniki zaposlenih, pa tudi skupno srečanje – v živo in digitalno – z vsemi zaposlenimi v znamki Maserati.
»Pravi izdelki in odlična izvedba«
Modenski obisk sledi pomembnemu dogodku v torinskem središču Mirafiori Heritage Hub, kjer se je Filosa prvič v živo predstavil zaposlenim celotne skupine. Na globalni skupščini zaposlenih je izpostavil glavne cilje svojega mandata:
»Naš posel moramo razvijati z lansiranjem pravih izdelkov – takšnih, kot jih želijo kupci in ki predstavljajo pristno DNK naših ikoničnih znamk. Hkrati pa moramo izboljšati industrijsko izvedbo. V Stellantisu ni nič takega, česar ne bi mogli popraviti z vsem dobrim, kar že imamo,« je poudaril Filosa.
Dodaja še, da je zdaj pravi trenutek za postavljanje najvišjih standardov kakovosti: »Začeli smo že z revizijo naše dolgoročne strateške usmeritve, ki jo bomo predstavili, ko bo pripravljena.«
Ob koncu je izpostavil tudi pomen enotnosti in odpravo zgodovinskih delitev znotraj skupine:
»Danes sklenimo dogovor – ne uporabljajmo več izrazov ‘bivši FCA’ in ‘bivši PSA’. Smo Stellantis.«