Ford Ecosport je najmanjši crossover te znamke zasnovan za urbane sredine in mestno gnečo, ki vozniku zaradi visokega položaja omogoča dober pregled nad prometom. Ecosport, z dolžino 4.10 m in širino 1,77 m tudi lažje in hitreje najde parkirni prostor. Prihaja iz romunske tovarne v Craiovi, od začetka letošnjega leta tudi konkretno prenovljen, z izrazitejšim videzom prednjega dela, z novo večjo in predvsem višjo masko v višini pokrova motorja ter novimi žarometi. Skupaj z visoko bočno linijo, novimi lahkimi platišči drznejšega dizajna in vzdolžnimi strešnimi nosilci v srebrni barvi, ustvarja pomembnejši videz kot prejšnja generacija letnika 2013.

Tudi notranjost je vidno spremenjena, bolj racionalna, z armaturno ploščo v slogu Fieste in na sredini s 6,5-palčnim zaslonom na dotik v obliki tablice multimedijskega sistema Ford SYNC 3, ki vključuje digitalni radijski aparat Avdio sistem Ford +DAB, pretakanje glasbe iz združljive naprave na avdio sistem vozila, funkcijo za klic v sili in navigacijo. Torej tudi najmanjši Ecosport glede tega nima kaj zavidati večjim hišnim modelom. Kljub ultra kompaktnim zunanjim meram ni kaj očitati niti prtljažniku z osnovnimi 334 litri, ki ga po potrebi lahko z asimetričnim podiranjem zadnjih sedežev povečamo na 1.238 litrov, kar sploh ni malo. Toda prtljažna vrata je treba najprej odpreti. In tu nastane zadrega, kdor bo iskal gumb za odpiranje na spodnjem robu. Vrata se namreč odpirajo na levo stran, kot pri omari, kar ni ravno najbolj priročno, še posebno v primeru, ko je vozilo parkirano zadaj preblizu.

Ecosport ponuja dva dokaj udobna sedeža spredaj in za dva ne ravno visoka potnika zadaj, ki bi težko rekla, da je prostora v izobilju, sploh na daljših relacijah. Ecosport je družinski, mestni crossover in v tem primeru se ve, kdo sedi zadaj in kdo se pelje vsak dan v šolo, vrtec in v spremstvu staršev po drugih opravkih ali na družinski izlet. Temu primerna je izbira enolitrskega trivaljnega bencinskega motorja s sistemom start/stop, v našem primeru 125 KM, ki ga ne gre podcenjevati, saj bo voznika že po nekaj kilometrih prepričal z živahnostjo in prožnostjo, kljub skromni litraži motorja. Veselje do vrtenja in visokih vrtljajev ne odraža povsem uradni pospešek 12,7 s od 0 do 100 km/h, saj je občutek v vožnji veliko boljši in najvišja hitrost 180 km/h je zlahka dosegljiva.

Tega veselja se voznik kaj hitro naleze, pri čemer ga spodbuja tudi natančen volan in dobra vodljivost in preglednost v mestu. Zato tudi povprečje porabe 7,4 litre, ki bi ob lažji nogi na plinu bilo lahko tudi za dober liter nižje. Če pa se voznik odloči, da bo malo bolj ‘pritisnil’ v ovinkih, bo lega vozila sicer še zanesljiva, čeprav ne bo imel več tega občutka, začutil bo visoko težišče in živahnost ne bo več takšna kot prej. Zavedel se bo, da je Ecosport le družinski in ne športni crossover in čemur je pravzaprav dal prednost pri nakupu te različice za malenkost več kot 20 tisoč evrov, kar ni ravno malo in zakaj ni mogel dokupiti sistema proti naletu vozila oziroma zakaj je moral doplačati sistem nadzora v mrtvem kotu, pa se je vseeno odločil zanj.