Puma ima zdaj na voljo najobsežnejšo paleto kompaktnega ‘crossoverja’. Prvič bo na voljo z dizelskim 1,5-litrskim motorjem Ford EcoBlue s 120 KM, sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko 1,0-litrskim motorjem EcoBoost s 125 KM in razkošno novo različico ST-Line Vignale. Pumo bo Ford izdeloval v najsodobnejšem proizvodnem obratu v romunski Craiovi. Z novim sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom in 1,0-litrskim motorjem EcoBoost s 125 KM. Puma je s pogonskim sklopom EcoBoost Hybrid na voljo tudi z dvema različno močnima motorjema, ki ju dopolnjuje ročni menjalnik: gre za 1,0-litrski EcoBoost Hybrid s 125 KM in 1,0-litrski EcoBoost Hybrid s 155 KM.

Razkošni paket opreme Puma ST-Line Vignale vsebuje nekaj unikatnih podrobnosti, kot poliran aluminij, ebenovino, spodnji del zadnjega odbijača v barvi karoserije in velik zadnji spojler. Serijska oprema vključuje žaromete LED, oblazinjenje sedežev z usnjem Windsor, usnjeno oblazinjenje volana Manacor, vrhunski zvočni sistem B&O in sistem za uporabo brez ključa Ford KeyFree. Tudi v drugih različicah opreme – Trend, Titanium, Titanium X in ST-Line X – ponuja Puma serijsko uporabne rešitve, kot Fordov sistem za obveščanje o lokalnih nevarnostih, ki ga omogoča modem FordPass Connect, in vsestransko rešitev za shranjevanje Ford MegaBox, s katero je možno v pokončnem položaju prevažati do približno 115 cm visoke nestabilne predmete, kot so lončnice ali palice za golf. V drugi polovici leta naj bi se paleti modelov pridružila še nova Puma ST iz športnega oddelka Ford Performance.