Fordova enoprostorca S-Max in večji Galaxy se oblikovno in tehnološko posodabljata. Poleg elegantnejšega videza se je Ford osredotočil na nove tehnologije, varčnejšo porabo goriva in večje zmogljivosti. Prvič sta na voljo s tehnično osveženim 2,0-litrskim dizelskim motorjem EcoBlue z močjo od 120 do 240 KM, ki za doplačilo ponuja tudi z napredni novi osem-stopenjski samodejni menjalnik. Voznik prestavlja z elegantnim in ergonomskim vrtljivim gumbom.
Ponudba novih tehnologij vključuje prilagodljivi tempomat (ACC) s funkcijo Stop & Go v kombinaciji z osem-stopenjskim samodejnim menjalnikom, kar pride do izraza še posebno v prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem. Ford je izboljšal tudi sistem za nadzor mrtvih kotov, ki zazna vozila na večji razdalji. Boljšo vidljivost omogoča novi sistem brisalcev ClearView.
Tako S-Max kot Galaxy sta bogatejša za nove tehnologije, ki vključujejo sistem prilagodljive sprednje osvetlitve s prilagajanjem kota svetlobnega snopa žarometov, ki prepreči bleščanje in slepljenje drugih voznikov. Aktivni parkirni pomočnik s pravokotnim parkiranjem pomaga pri prostoročnem parkiranju. Fordov sistem za komunikacije in razvedrilo SYNC 3 omogoča upravljanje funkcij zvočnega sistema, navigacije in klimatske naprave ter povezanih pametnih telefonov z ukazi iz pogovornega jezika. Dopolnjuje ga 8-palčni barvni zaslon na dotik, ki podpira kretnje, kot sta ‘ščipanje’ in ‘poteg’, SYNC 3 pa je združljiv tudi z vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto.
Za modela S-MAX in Galaxy je na voljo tudi šeststopenjski ročni menjalnik in Fordov inteligentni štirikolesnim pogonom, ki stalno meri oprijem koles vozila na cestišču in lahko navor med sprednjimi in zadnjimi kolesi porazdeli do razmerja 50:50 v manj kot 20 milisekundah – dvajsetkrat hitreje, kot traja, da pomežiknemo. Sistem zagotavlja brezhiben prenos navora vsem štirim kolesom, da tako omogoči varno vodenje in oprijem še posebej na spolzkih cestiščih.