V iskanje načinov za zmanjšanje izpustov in prevzemanje odgovornosti za vpliv na okolje, se vključuje tudi Ford. Dostavniki Transit Custom Plug-In Hybrid z uporabo sprotnih podatkov o lokacijah samodejno preklapljajo na električni način vožnje ob vstopu v vnaprej določena območja pogostih zastojev ali omejitev glede izpustov.

Tehnologija geografskega omejevanja (angl. geofencing) je uporabna tudi pri ustvarjanju lastnih »zelenih območij«, ki jih ustvari voznik ali upravitelj voznega parka. Z njimi spodbuja vožnjo brez izpustov, na primer v bližini šol, igrišč in prodajnih središč.  Ko vozilo zapusti nadzorovano območje, sistem samodejno preklopi v najprimernejši vozni način za naslednjo etapo vožnje – tako lahko na primer vklopi vgrajeni bencinski motor EcoBoost za pridobivanje električne energije in podaljšanje dosega vozila.

Dostavnik Transit Custom Plug-In Hybrid in kombi za prevoz oseb Tourneo Custom Plug-In Hybrid sta prvi vozili v svojem razredu, ki sta na voljo s hibridnim električnim pogonom. 13,6-kWh baterija Transitu Custom PHEV pomaga zagotoviti doseg vožnje brez izpustov do 56 km po NEDC, Tourneo Custom PHEV pa lahko na ta način prevozi do 53 km. Pri obeh modelih vgrajeni 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost na zahtevo polni baterijo in tako poveča doseg na več kot 500 km po NEDC.

Oba modela je po navedbah Forda možno prek standardnega gospodinjskega električnega omrežja povsem napolniti v manj kot štirih urah in pol, prek električne polnilne postaje je polnjenje zaključeno v manj kot treh urah. Dodatno električno energijo vozilo zagotavlja z zajemom pri regenerativnem zaviranju med upočasnjevanjem ali zaviranjem. Serijska proizvodnja modelov Ford Transit Custom Plug-In Hybrid in Tourneo Custom Plug-In Hybrid se je začela proti koncu leta 2019.