Audi predstavlja slovenskim ljubiteljem četrto generacijo uspešnega modela A3. Na voljo je kot športni, petvratni Sportback in kot elegantna limuzina. Po letu 1996 gre že za četrto generacijo prestižnega kompaktnega modela A3, športno, digitalizirano in celovito povezano. Poleg novega, izrazitejšega športnega videza, prinaša iz višjih razredov tudi veliko novih tehnologij. Najdemo jih v operacijskem konceptu in infotainmentu tretje generacije, 10,1-palčnim zaslonom na dotik, žarometih, delno elektrificiranih pogonskih agregatih in notranjosti, ki je v celoti osredotočena na voznika. Novost so predvsem digitalne dnevne luči matričnih LED žarometov, sestavljene iz točkovnega polja sestavljenega v velikosti 3×5 LED-segmentov, ki prikazujejo posebne svetlobne grafike, po katerih je A3 tudi prepoznaven.

Športni dizajn poudarja tudi notranjost z novim izbirnikom prestav, okrasnih elementih iz aluminija in karbona, vratnih kljukah in črni panelni optiki instrumentne plošče. Sedežne prevleke z rdečimi šivi so prvič iz posebnega recikliranih plastenk. Velik prikaz navigacijskega zemljevida, kot dodatna funkcija, omogoča Audijev virtualni prikazovalnik. Ta v različici Plus meri 12,3-palca obsega tri različne prikaze, med njimi tudi grafiko s športnim videzom. Dodatno je na voljo tudi projicirni sistem, ki pomembne informacije v barvah posreduje na vetrobransko steklo. Individualne nastavitve je mogoče shraniti v do šest uporabniških profilov.

A3 Sportback je z dolžino 4,34 m in širino 1,82 m zrasel za dobre tri centimetre. Prtljažnik osnovnih 380 litrov se lahko preko podrtih zadnjih sedežev poveča do 1200 litrov. Prtljažno dno se lahko uporablja na različnih višinah. Pomožni varnostni sistemi slonijo na osrednjem Audi pre sense front, asistenci za ovire in opozorilniku na zapuščanje voznega pasu. Dodatno si je mogoče z varnostnega področja omisliti še marsikaj.

Audi A3 Sporback je na voljo s tremi različicami motorja – 1,5 TFSI s 110 kW (150 KM) in 2,0 TDI 85 kW (116 KM) ali 110 kW (150 KM). Serijsko je na izbiro 6-stopenjski ročni menjalnik ali hitri 7-stopenjski S tronic. Dinamično podvozje je uglašeno optimalno uravnavanje blaženja, tako za vsakdanje vozno udobje kot na športni način za 10 mm nižje, po izbiri funkcije drive select oziroma čvrstejše nastavitve blaženja paketa S line, ki se zniža za 15 mm. Vstopna različica A3 Sportback 30 TFSI se po ceniku začenja pri 25.500 evrih, 35 TFSI pri 27.600 evrih enako kot vstopna dizelska 30 TDI. A3 limuzina je približno tisoč evrov dražja.