Honda Civic 1.5 VTEC Turbo Sport se ponovno potrjuje in dokazuje

 

 

Honda Civic pomeni Japoncem z vidika prodaje na globalni ravni enako kot Nemcem Golf, vendar sta si filozofiji popolnoma nasprotni. Če je Golf iz generacije v generacijo na videz enak, čeprav popolnoma nov in vsakokrat tudi za kakšen centimeter večji, je najnovejša, že deseta generacija Civica predvsem oblikovno drugačna od predhodne. Prav tako večja, z dolžino 4,52 m in širino 1,80 m ter s 1,43 m nekoliko nižja, poudarja nizek aerodinamični profil in gladke športne linije, ki se začenjajo od nizkega in vidno dodelanega agresivnega sprednjega dela z ozko sprednjo masko in dvema širšima dovodoma zraka, do zadka s spojlerjm na nalomljenem zadnjem steklu, podobno kot prej. Tudi v tem primeru je vidljivost nazaj okrnjena, zato so vsaj v začetku zadnji parkirni senzorji bolj nuja, kot primerjalna prednost.

 

 

Zasnovana bolj športno od predhodnega modela, z nižjim položajem voznika za volanom, s kratko prestavno ročico, na visokem osrednjem grebenu, z digitalnimi merilniki, ki se prižgejo, takoj ko voznik obrne ključ. V rokah drži v usnje oblečen in športno oblikovan volan, pod nogami so pedala iz aluminija in veliko prostora za noge. Armaturna plošča je oblikovana v tradicionalnem slogu, kakovost materialov je dobra, le v spodnjem delu lahko odkrijemo kakšno bolj ceneno rešitev. Sedeži so udobni in ne glede na notranji prostor, ki celo na zadnji klopi nudi dokaj spodobno udobje tretjemu odraslemu v sredini, je tudi prtljažnik med največjimi v razredu. Z osnovnimi 478 litri, podaljšanimi vse do 1267 litrov je skoraj primerljiv z manjšim karavanom, z dostopnim, visokim odpiranjem zadnjih vrat.

 

 

Z okrepljeno strukturo karoserije, variabilnim krmiljenjem volana in odličnim novim, več vodilnim zadnjim vzmetenjem se Honda Civic Sport v vožnji dokazuje kot izjemno stabilna, okretna in ne preveč toga, ko zapelje čez luknjo na cesti. Zmogljivi 1,5-litrski bencinski VTEC s turbinskim polnilnikom zmore zavidljivih 182 KM in 200 Nm navora, kar Civicu omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 8,2 s in najvišjo hitrost 220 km/h. Torej tih in lahko rečemo tudi že športno odziven, skladno z videzom, toda ne na račun porabe, ki se v povprečju giblje med 6,9 in 7,1 l/100 km.

 

 

Novi “Honda CONNECT multi-informacijski sistem je osredotočen na osrednjem zaslonu na dotik. Opremljen z DAB digitalnim radiom, Apple CarPlay in Android Auto in med ostalim z Garmin navigacijo. V osnovni ceni 21.490 evrov je vključen tudi kompleksen sistem HONDA SENSING, ki lahko ublaži nalet vozila, opozori pred naletom spredaj, pred nenamernim zapuščanjem voznega pasu, na voljo je prilagodljiv aktivni tempomat in sistem prepoznavanja prometnih znakov, če voznik slučajno na katerega pozabi in še bi lahko naštevali. Honda Civic se tako že po tradiji kot tehnološko sodobna, športna kombilimuzina znova potrjuje in dokazuje.

 

Pod kategorijo: AvtomobilizemHondaVozili smo

RSSKomentarjev (0)

Komentarji so zaprti.