Kdo ne pozna znamke Hummer, ki je zaslovela po ekstremnih terenskih vozilih vojaškega izvora. General Motors kot lastnik te legendarne znamke se je odločil, da jo bo po skoraj desetih letih neaktivnosti ponovno obudil in namenil izključno proizvodnji prestižnih pickupov in terenskih vozil na električni pogon.

GMC Hummer EV je prvi električni predstavnik nove dobe, ki želi združiti in izboljšati vse ključne terenske lastnosti predhodnih modelov H1, H2 in H3, z najnovejšo generacijo elektromotorja in z absolutnimi tehničnimi lastnostmi na novi ravni. Izdelovali ga bodo v prenovljeni tovarni v Detroit-Hamtramcku, v katero je bilo vloženo 3 milijarde dolarjev. Na ameriškem trgu je napovedan v jeseni 2021, sprva v različici Edition 1 z nezanemarljivo ceno 112.595 dolarjev (94.929 EUR). Toda kljub relativno visoki ceni je, kot poročajo tamkajšnji viri, celotna proizvodnja leta 2021 že razprodana (rezervirati jo je bilo mogoče s plačilom vračljive varščine v višini 100 dolarjev). Cenejše različice GMC Hummer EV bodo prišle konec leta 2022. Prva bo trimotorna različica EV3X po ceni 99.995 USD (84.306 EUR), spomladi 2023 bo sledila EV2X (dvomotorna različica) 89.995 USD (75.875 EUR) in nazadnje EV2, vstopni model, ki bo na voljo za 79.995 USD (67.444 EUR).

Hummer EV je tudi po dimenzijah pravi ameriški “tovornjak” z dolžino 5,51m, širino 2,00 m in višino 2,06 cm. Spoštljivih mer je tudi medosna razdalja z dolžino 3,44 m. GMC Hummer EV poganja GM-ov pogonski sklop na osnovi 24-modulne baterije Ultimatum. Ta zagotavlja  domet 563 km. Preko 800-voltnega polnilnega sistema bo mogoče uporabljati stebre do 350 kW, ki omogočajo polnjenje v10 minutah za 160 km avtonomije. Akumulator poganja GM-ove elektromotorje, imenovane Ultium Drive; močnejša različica Edition 1 s tremi motorji lahko razvije 1014 KM moči in 15.591 Nm največjega navora, kar zagotavlja neverjeten pospešek 0-100 v približno 3 sekunde. Različica V3X ima tri elektromotorje, ki razvijejo 811 KM, 12.880 Nm navora in 483 km avtonomije. Manj zmogljivi različici EV2X in EV2, ki bosta prišli pozneje, imata štirikolesni pogon in dva elektromotorja z močjo 634 KM in 10.033 Nm navora. Razlikujejo se pozmogljivosti akumulatorja; v prvem je doseg 483 km, v drugem se ustavi na 400 km.

Toda ameriški pick-up ni namenjen samo terenskim vozilom. GMC Hummer EV v razkošni notranjosti, minimalističnega dizajna, sprejme do pet ljudi. V ospredju sta digitalna armaturna plošča, zasnovana na 12,3-palčnem zaslonu in 13,4-palčnem zaslonu na dotik na sredini armaturne plošče namenjene nadzoru različnih funkcij multimedijskega sistema. Potniki naj bi odobravali tudi tako imenovani “Infinity Roof”, z visoko streho, popolnoma odstranljivimi elementi, ki Hummerja spremenijo v kabriolet.

Na voljo je tudi popoln in dovršen nabor sistemov pomoči pri vožnji. GM je tudi lastnik podjetja Cruise, specializiranega za proizvodnjo samovozečih avtomobilov. Z izkoriščanjem teh spretnosti je dejansko ustvaril Super Cruise, asistenta, ki vozniku omogoča, da na določenih odsekih cest (približno 322.000 km) umakne roke z volana, poleg tega pa ima prilagodljiv tempomat s sistemom za samodejno menjavo voznega pasu. Super Cruise združuje podatke GPS, sistem za pozornost vožnje (kamera je obrnjena proti vozniku) in senzorsko mrežo, sestavljeno iz kamer in radarjev.