Kona je z novo generacijo oblikovno osredotočena na dodelan dizajn in nadaljnjo možnost izbire med hibridnim, termičnim ali električnim motorjem. Po napovedih jo lahko pričakujemo sredi leta 2023. Hyundai odkriva še nekatere podrobnosti. Kona naj bi bila večja od sedenje generacije – z dolžino 435 cm za 15 cm, širša za 2,5 cm in z daljšo medosno razdaljo za 6 cm. Na voljo bo v štirih različnih izvedenkah: električni, polni hibrid (HEV), z motorjem z notranjim zgorevanjem in v športni izvedbi N Line.

 

 

Nova Kona oblikovno temelji na električni različici, kar doslej ni bila praksa. Dizajn se na tej osnovi sorazmerno prilagaja ostalim različicam, tako termičnim kot hibridnim. Vse imajo enako tehnološko osnovo in enoten slog, z optičnimi elementi razdeljenimi na dva dela. V različici EV je LED linija zamišljena podobno kot pri Ioniqu. Zadaj je neprekinjena svetlobna linija, ki ji je v zgornjem delu dodana zavorna luč, integrirana v letev spojlerja. Športna različica N Line se poleg ogledal in strehe v črni barvi (po naročilu) razlikuje še po zadnjem spojlerju, agresivnejšem dizajnu odbijača in zadnji maski, z “wing” dizajnom, 19-palčnimi platišči, dvojnim zadnjim izpuhom in srebrno stransko letvico.

Notranjost je v znamenju čistih linij in minimalističnega dizajna. Fizični nadzor preko posebnih gumbov ali stikal je zmanjšan na minimum. Tudi prestavna ročica je premaknjena iz sredinske konzole za volan, kar je povzročilo čistejšo in bolj urejeno postavitev ter veliko dodatnega prostora za shranjevanje v sredinskem tunelu. Armaturna plošča je preprosta, linearnega dizajna.