Hyundai Motor Group je razkril prve podrobnosti o svojem drugem rodu polnih hibridnih pogonov, ki bodo premierno predstavljeni v novi Hyundai Palisade – velikem SUV modelu, namenjenem predvsem ameriškemu in drugim neevropskim trgom. Novi sistem pa ne bo omejen le na Palisade; v prihodnje ga bodo uporabljali tudi drugi modeli znamk Hyundai, Kia in Genesis.
Glavna novost tega hibridnega pogona je popolnoma prenovljena zasnova menjalnika, v katerem se zdaj nahajata kar dva elektromotorja. Prvi elektromotor skrbi za funkcijo zaganjača, hkrati pa tudi za regeneracijo energije in dodatno podporo pogonu. Drugi elektromotor, vgrajen neposredno v nov avtomatski menjalnik, pa skrbi za pogon vozila in omogoča regenerativno zaviranje. V primerjavi s prejšnjo generacijo, ki je uporabljala le en elektromotor, nova konfiguracija prinaša bolj tekočo vožnjo, zmanjšane vibracije in hrup ter bistveno nižjo porabo goriva. Celoten sistem omogoča skupno moč med približno 100 in 350 konjskih moči, odvisno od konfiguracije.
Novi hibridni sistem bo na voljo v dveh različicah. Prva vključuje novi 2,5-litrski štirivaljni turbomotor, namenjen večjim in težjim vozilom, kot je prav Palisade. Skupna sistemska moč znaša 334 KM, največji navor pa doseže 460 Nm. V primerjavi s prejšnjo generacijo je to 19 odstotkov več moči in 9 odstotkov več navora, medtem ko naj bi poraba goriva padla za impresivnih 45 odstotkov. Druga različica bo kombinirana z novim 1,6-litrskim štirivaljnim turbomotorjem, prilagojenim manjšim in lažjim vozilom. Ta različica bo prav tako prinesla izboljšano ekonomičnost, saj naj bi poraba goriva upadla za več kot 4 odstotke, navor pa se bo povečal za dodatnih 13 Nm.
Tudi na področju štirikolesnega pogona prihajajo spremembe. Medtem ko so modeli s starim hibridnim sistemom uporabljali klasični kardan za prenos moči na zadnji kolesi, novi hibridni pogon uporablja dodatni elektromotor, nameščen neposredno na zadnjo os (sistem e-AWD). Takšna zasnova prinaša večjo učinkovitost, manjšo porabo goriva, nižjo težo ter poenostavljeno mehaniko. Vendar pa bo pri določenih modelih, kot je Palisade, še vedno na voljo tudi tradicionalna različica s kardanom.
Poleg teh tehničnih nadgradenj bo novi hibridni sistem omogočal tudi funkcije, kot je Vehicle-to-Load (V2L), kar pomeni, da lahko vozilo z baterijo napaja zunanje električne naprave. Vozniki bodo imeli na voljo tudi funkcijo “Stay Mode”, ki omogoča delovanje klimatske naprave tudi pri ugasnjenem motorju – še posebej uporabno za dolga postajanja in počitke.
Z novo generacijo hibridnega pogona Hyundai Motor Group jasno kaže svojo zavezanost razvoju napredne, varčne in uporabnikom prijazne elektrificirane mobilnosti.