Hyundai je sinoči po našem času predstavil povsem novega Tucsona, ki se odlikuje z naprednim, eksperimentalnim dizajnom in najsodobnejšo tehnologijo ter želi postaviti nove standarde v segmentu kompaktnih športnih terencev.

Četrta generacija Hyundaijeve uspešnice, prodajana po vsem svetu, je od leta 2004 je samo v Evropi prepričala 1,4 milijona kupcev. Tucson je tako najbolje prodajan Hyundaiev SUV. Novi kompaktni terenec prihaja na trg z revolucionarnim in ambicioznim novim videzom, ki sledi novi oblikovalski identiteti Sensuous Sportiness(čutna športnost).

Najbolj vidna oblikvna novost je prikaz parametričnih draguljev je na sprednji maski vozila, kar prispeva močan prvi vtis. Ko so luči ugasnjene, se zdi, da je sprednji del vozila pokrit s temnimi geometrijskimi vzorci, ne da bi razlikovali med svetlobnim podpisom dnevnih luči LED (DRL), integriranih v masko motorja.

Popolnoma digitalno nastavljiv dvojni kokpit je sestavljen iz nove 10,25-palčne instrumentne plošče in 10,25-palčnega zaslona AVN-T, kar ustvarja individualen vtis in intuitivno visokotehnološko uporabniško izkušnjo.

Popolnoma nov Tucson združuje svoje značilnosti SUV-ja z zmogljivim pogonom 4×4 in novim izbirnikom Terrain Mode, ki voznikom omogoča še več zadovoljstva. Ta funkcija, ki je na voljo v hibridni različici s samodejnim menjalnikom, uporablja Hyundaijevo preverjeno tehnologijo štirikolesnega pogona HTRAC, ki omogoča okretnost in boljšo uporabo navora glede na oprijem koles in hitrost vozila. Poleg različnih načinov vožnje, trije dodatni terenski načini – blato, pesek in sneg – optimizirajo vozne lastnosti in nastavitve HTRAC za učinkovitejšo vozno izkušnjo na različnih terenih.

Popolnoma novi Tucson ponuja tri možnosti elektrificiranega pogonskega sklopa in dva motorja z notranjim zgorevanjem s štirimi možnostmi prenosa. Z bencinskim in dizelskim 48-voltnim blagim hibridom, popolnoma hibridnim in priključnim hibridom. Popolnoma novi Tucson ponuja najširšo paleto elektrificiranih pogonskih sklopov v segmentu kompaktnih športnih terencev. Poleg elektrificiranih pogonskih sklopov ima na voljo tudi vrsto bencinskih in dizelskih možnosti.

Novi Tucson je še posebno občutljiv na zmanjšanje emisij, ne da bi pri tem ogrozil zabavno vožnjo. Hibridno različico sestavljata novi 1,6-litrski motor T-GDI (turbobencinski neposredni vbrizg) Smartstream in 44,2 kW elektromotor z litij-ionsko polimerno baterijo 1,49 kWh. Opremljen je s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom (6AT) in na voljo z dvokolesnim ali štirikolesnim pogonom. Sistem je najmočnejši v popolnoma novi Tucsonovi liniji pogonskih sklopov s skupno močjo 230 KM, kar pomeni, da ponuja nizke emisije, vendar ne na račun zadovoljstva v vožnji.

Novi kupci Tucsona imajo na voljo Hyundaijev novo razviti iMT menjalnik. iMT deluje povsem elektronsko in loči motor od menjalnika, potem ko voznik med vožnjo s konstantno hitrostjo spusti plin, kar avtomobilu omogoči prehod v način vožnje. To izboljša tudi splošno učinkovitost porabe goriva. Prvi povsem novi modeli Tucson – hibridni, dizelski in bencinski, vključno z 48-voltnim blagim hibridom – se bodo v Hyundaijevih evropskih prodajnih salonih pojavili proti koncu letošnjega leta. Medtem bosta priključna hibridna različica in oprema N Line na voljo v začetku prihodnjega leta. BL/HYUNDAI/