Volkswagen z modelom ID.3 odpira novo poglavje v zgodovini mobilnosti od tega tedna tudi v Sloveniji. Prihodnost postaja električna in trajnostna. ID.3 je prvi model, izdelan na Volkswagnovi modularni platformi za električni pogon (MEB). ID.3 za novo poglavje v zgodovini mobilnostPovsem nov, pragmatičen zunanji dizajn čistih linij poudarjajo matrični LED žarometi, ki ustvarjajo privlačen, človeški izraz. Voznika sprejme pozdravna svetlobna animacija, ko se vozilu približa in podobno, ko sede za volan. Notranjost v slogu Open Space ponuja prostor primerljiv z avtomobilom srednjega razreda, kar omogoča preskok višji razred. Skoraj vse funkcije je mogoče upravljati na dotik ali prek inteligentnega glasovnega upravljanja “Hello ID´.

ID.3 kahko optično komunicira z ljudmi v vozilu. Projicirni sistem s tehnologijo obogatene resničnosti spaja prikaze z realnostjo. V ponudbi je še najrazličnejša dodatna oprema, od prilagodljivih žarometov do 2-conske klimatske naprave Climatronic. Nizki količnik zračnega upora (0,27) občutno prispeva k večjemu dosegu. Inovativne tehnologije modularne platforme za električna vozila (MEB), na kateri je izdelan ID.3 so sicer očem skrite. Visokonapetostna baterija je nameščena nizko v dnu vozila, s čimer zagotavlja nizko težišče in živahne krmilne lastnosti. Elektromotor poganja zadnji kolesi, kar omogoča suvereno vlečno silo. Med zaviranjem regenerira energijo in jo začasno shranjuje v baterijo. Platišča so aerodinamično optimizirana in v premeru merijo od 18 do 20 palcev, pnevmatike se lahko pohvalijo z nizkim kotalnim uporom.

Elektronika modela ID.3 je zasnovana povsem na novo. Dva visokozmogljiva procesorja povezujeta številne funkcije, programska oprema je zasnovana fleksibilno kot na kakšnem strežniku. Zato bo mogoče na preprost način prek omrežja mobilne telefonije neposredno v avto prenašati posodobitve in v prihodnje tudi nadgradnje posameznih funkcij. Storitve iz ponudbe We Connect omogočajo upravljanje polnjenja in klimatiziranja, posredujejo prometne informacije in na zemljevidu prikazujejo podatke v živo o polnilnih postajah. Tehnologija App Connect omogoča pretakanje medijev prek pametnega telefona.

 

Motor v zadku ID.3 bo sprva na voljo z močjo 150 kW (204 KM), vendar bo kmalu po začetku prodaje na voljo tudi različica s 107 kW (146 KM). Za ID.3 sta na voljo litij-ionski bateriji z neto kapaciteto 58 kWh in 77 kWh. Doseg (po kriterijih WLTP) znaša do 549 km. Pozneje bo na voljo še tretja baterija z manjšo kapaciteto. Tehnična zasnova skrbi za nizko težišče in uravnoteženo porazdelitev osnih obremenitev. Avto je zaradi tega okreten in živahen. Pri naletni zasnovi imata pomembno vlogo stabilno ohišje baterije in sredinska varnostna blazina.

Ob začetku prodaje ID.3 bosta modela Pro Performance in Pro S na voljo v sedmih fiksnih konfiguracijah, ki bodo zajemale opremo, po kateri je povpraševanje največje. Takšna rešitev kupcem še dodatno olajšuje preglednost ponudbe, v tovarni Zwickau pa lahko avtomobile izdelajo in dobavijo še posebno hitro. ID.3 je mogoče polniti z izmeničnim (AC) in enosmernim (DC) tokom ter je prilagojen za polnjenje na hitrih polnilnicah. Volkswagen zagotavlja, da najzmogljivejša različica lahko z močjo do 125 kW v samo 30 minutah napolni vozilo z dovolj elektrike za dobrih 350 kilometrov vožnje.

S storitvami We Charge so uporabniki ID.3 vključeni v Volkswagnov polnilni ekosistem. V Evropi lahko uporabljajo več kot 150.000 javnih polnilnih točk. Omrežje hitrih polnilnic IONITY ponuja dobre pogoje. Polnjenje Moon Charge predstavlja polnjenje električnih vozil v Sloveniji ter tujini in je na voljo vsem članom  programa ugodnosti Porsche Group Card (PGC). Članstvo je možno ne glede na znamko vozila. Na voljo več kot 100 polnilnih postaj (DC in AC). Do konca leta 2020 bo na voljo dodatnih 200 polnilnih postaj v Sloveniji ter 100  polnilnih postaj na Hrvaškem. V leti 2021 sledi širitev tudi v ostale sosednje države, zagotavljajo pri Porsche Slovenija.