Kljub upadu domačega avtomobilskega trga in avgustu, ki je tradicionalno mesec počitnic, je Alfa Romeo zaključila mesec z izjemnimi rezultati, zlasti pri modelih Stelvio in Giulia, ki sta dosegla znatno rast v segmentu zasebnih kupcev. V primerjavi z lanskim avgustom je Stelvio, Alfa Romeov D-SUV, dosegel 5,4-odstotni tržni delež v svojem segmentu, kar predstavlja povečanje za 1,9 odstotne točke. Giulia pa je zabeležila 3,4-odstotni tržni delež, kar je 1,4 odstotne točke več kot v avgustu 2023.
K tem uspehom so prispevale predvsem Quadrifoglio različice obeh modelov, ki združujejo vrhunsko tehnično izpopolnjenost in najnovejšo tehnologijo, ter posebna serija Tributo Italiano, ki poudarja italijansko mojstrstvo in športni duh Alfe Romeo. Uspeh Giulie in Stelvia prav tako predstavlja idealen uvod v prihod prve serije novega modela Junior, ki bo kmalu zapeljal na italijanske ceste. Model bo uradno predstavljen na dogodku “odprtih vrat”, ki bo potekal 21. in 22. septembra. Junior označuje vrnitev Alfe Romeo v segment B, ki je ključnega pomena tako v Italiji kot v Evropi. S svojim privlačnim dizajnom, vrhunsko povezljivostjo in dinamičnimi voznimi lastnostmi je novi kompaktni športni avtomobil že pritegnil več kot tisoč naročil samo v Italiji in požel navdušenje udeležencev Roadshowa, ki je potekal med 12. junijem in 12. julijem v 49 salonih Alfa Romeo ter privabil približno 9.000 gostov.
Novi Junior, ki je prejel toplo dobrodošlico med mlajšo generacijo Alfistov, je na voljo v hibridni in električni različici, brez razlik v estetiki ali opremi – pomembno je le, da ostaja 100-odstotno Alfa Romeo. Trenutna ponudba vključuje dve osnovni različici: Junior Hybrid z močjo 136 KM in Junior Electric z močjo 156 KM. Poleg tega je na voljo ekskluzivna različica JUNIOR SPECIALE, ki združuje športnost, tehnologijo in udobje v eni konfiguraciji. Kmalu bo na voljo tudi novi Junior 280 VELOCE, 100-odstotno električna različica, ki predstavlja vrhunec športnosti v ponudbi in je že prejel izjemne ocene mednarodnih strokovnjakov, ki so ga testirali na ikoničnem poligonu Balocco pred uradno homologacijo.