Kia z novim korporativnim logotipom in globalnim sloganom Movement that inspires (Gibanje, ki navdihuje) napoveduje drzno preobrazbo in novo strategijo znamke. Predstavitev novega logotipa izkazuje Kiine ambicije, da postane vodilna znamka v mobilnosti prihodnosti, s spremembo skorajda vseh vidikov svojega poslovanja. Logotip je, kot pravijo, simbol Kiine nove strategije in uresničevanja obljub strankam o vrednotah, ki jih bo družba izpolnjevala s svojimi novimi izdelki in storitvami ter izkušnjah, ki jih bo omogočala. Novi logotip je videti kot lastnoročni podpis z ritmično, neprekinjeno črto logotipa.
Novi logo je bil spektakularno predstavljen v okviru pirotehničnega šova na nebu nad korejskim mestom Incheon. Kar 303 letalnikov je izstrelilo na stotine ognjemetov v sinhroniziranem umetniškem prikazu, s čimer so proslavili Kiin novi začetek. S tem so postavili novi Guinnessov svetovni rekord z ‘največ brezpilotnimi letalniki, ki so sočasno izvedli ognjemet’. Nova strategija znamke bo predstavljena 15. januarja.