Na vrhu koncerna Volkswagen ugotavljajo, da se je prodaja prodaja elektrificiranih modelov v EU, vključno z Združenim kraljestvom, Norveško in Islandijo, v preteklem letu povečala za več kot štirikrat. Prodanih je bilo 315.400 e-vozil (2019: 72.600 ). Delež baterijskih električnih vozil (BEV) in priključnih hibridov (PHEV) v okviru skupne prodaje se je dvignil na 9,7 odstotka (2019: 1,7 odstotka). Koncern Volkswagen tako na trgu električnih vozil v Zahodni Evropi močno vodi; dosegel je tržni delež okrog 25 odstotkov (2019: 14 odstotkov). Pretežni delež pri tem sta imeli zlasti znamki Volkswagen Osebna vozila in Audi, ki sta predvsem po zaslugi uspešnega začetka prodaje svojih e-modelov ID.31 in e-tron več kot izpolnili cilje za emisije CO2 svojih modelskih palet.

Tako je koncern Volkswagen glede na aktualne podatke v letu 2020 v EU povprečne emisije CO2 novih osebnih vozil iz svoje ponudbe v primerjavi z letom 2019 uspel znižati za okrog 20 odstotkov oz. na 99,8 g/km. Bentley in Lamborghini se ocenjujeta ločeno in zato tukaj nista upoštevana. Koncern je ciljno vrednost emisij CO2 skupaj z drugimi proizvajalci zgrešil le za okrog 0,5 g/km, vendar zaradi predhodnih rezervacij to ni obremenilo rezultatov četrtega četrtletja.