Lamborghini je napovedal, da bo lansiranje svojega prvega električnega modela prestavil z leta 2028 na leto 2029. Odločitev je pojasnil izvršni direktor Stephan Winkelmann, ki je poudaril, da trg še ni pripravljen za popolno elektrifikacijo športnih avtomobilov. Novinec na baterijski pogon bo temeljil na oblikovnih smernicah koncepta Lanzador, vendar bo moral počakati na ugodnejše razmere za svoj prihod.
“Leto 2029 ne bo prepozno za električni avtomobil,” je dejal Winkelmann. “Trg še ne podpira naše vrste vozil.” Kljub temu je Lamborghini že uvedel elektrifikacijo pri vseh svojih modelih: športni terenski Urus, hibridni superšportnik Revuelto in novi Temerario so vsi opremljeni s hibridnimi pogonskimi sklopi. A popolnoma električni model ostaja drugačen izziv, predvsem zaradi zahtev trga in tehnologije.
Poleg tega Lamborghini spremlja razvoj predpisov Evropske unije, ki bodo ključno vplivali na prihodnost avtomobilske industrije. Leta 2026 bo začela veljati revizijska klavzula regulative, ki predvideva popolno ukinitev prodaje novih avtomobilov z bencinskimi in dizelskimi motorji do leta 2035. Winkelmann je izpostavil potencial sintetičnih goriv kot možno rešitev za visoko zmogljiva vozila: “Verjamemo, da sintetična goriva predstavljajo priložnost za prihodnost naših avtomobilov.”
Lamborghini ostaja v Italiji
Winkelmann je tudi potrdil, da Lamborghini ne razmišlja o selitvi proizvodnje iz Italije. “Lamborghini bo še naprej izdelovan izključno v Italiji, v naši tovarni v Sant’Agata Bolognese,” je zatrdil in zavrnil morebitno širitev proizvodnje v tujino.
Na vprašanje o morebitnih posledicah novih trgovinskih dajatev na evropske avtomobile, ki jih je napovedal novoizvoljeni ameriški predsednik Donald Trump, je Winkelmann jasno povedal, da Lamborghini ostaja trdno zasidran v svoji domovini. “Ne moremo niti pomisliti na proizvodnjo Lamborghinija zunaj Italije,” je dodal.