V pogovoru s CNBC je Stefano Domenicali, predsednik in izvršni direktor Lambrghinija, potrdil, da je prodaja Urusa presegla vse najbolj optimistične napovedi. Čeprav se maloprodajna cena začne pri 206.000 evrih so kupci v povprečju zanj plačali 240.000. Domenicali je še dejal, da so sicer pričakovali dober odziv, vendar ne tako velik.

Prav zahvaljujoč Urusu pričakujejo letos še boljšo prodajo kot lansko leto. Prodali naj bi 5.000 vozil, kar je 1.185 vozil več kot v letu 2017, od tega, po mnenju Domenicalija, vsaj 1.000 Urusov. Zanimivo, da Urus privlači predvsem nove kupce, kar 70% kupcev novega Urusa, se je doslej prvič odločilo za znamko Lamborghini. In še bolj zanimivo, med dosedanjimi kupci je veliko žensk. Urus se dobro prodaja tudi Rusiji in Indiji, s povprečno slabšimi cestami, kjer je težko prodati kakšnega nizkega superšportnika. Stefano Domenicali dodaja, da nameravajo v prihodnjih letih počasi stopnjevati proizvodnjo do 10.000 vozil letno, vendar hkrati ohranjati visoke standarde izdelave in s tem kakovost na najvišji ravni.