Lancia obuja svojo športno dediščino z novima različicama modela Ypsilon – HF Line in povsem električno HF. HF Line, ki je že na voljo za naročila, prinaša športno oblikovano estetiko in hibridni pogon, medtem ko električna HF z 280 konjskimi močmi napoveduje prihod prave mestne rakete. Obe različici nosita legendarni simbol – rdečega slončka – ki se vrača kot poklon zgodovinski ekipi Lancia Squadra Corse.

Ikonični ¨slonček¨ se vrača

Logotip “HF” z rdečimi elefantki je bil prvič predstavljen leta 1963, ko je Cesare Fiorio ustanovil tovarniško dirkalno ekipo Lancia. Danes se ta simbol vrača v sodobni preobleki z modelom Ypsilon HF Line. Pod pokrovom se skriva hibridni pogon: 1,2-litrski trivaljni turbobencinski motor s 110 KM, ki je povezan s šeststopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko in integriranim elektromotorjem s 28 KM.

HF Line se ponaša z začetno ceno 28.200 evrov, obenem pa prinaša številne oblikovne in tehnološke nadgradnje.

Bogata serijska oprema

HF Line izstopa z agresivneje oblikovanimi odbijači, temno sivimi 17-palčnimi platišči, zatemnjenimi zadnjimi stekli in številnimi oznakami HF zunaj in znotraj. Notranjost krasijo športni sedeži HF, digitalna instrumentna plošča in 10,25-palčni zaslon z brezžično povezljivostjo za Apple CarPlay in Android Auto. Omeniti velja še modre okrasne detajle, perforiran usnjen volan z logotipom HF, aluminijaste pedale, ambientalno osvetlitev z osmimi barvami ter brezžični polnilec za telefon.

Kupci lahko izbirajo med različnimi barvnimi kombinacijami, vključno s klasično belo, kontrastno belo s črno streho, grafitno črno, živo oranžno in oranžno s črno streho.

Električna HF – kompaktni dirkalnik prihodnosti

Prava zvezda ponudbe je popolnoma električna Lancia Ypsilon HF, ki bo v prodajo prišla 25. junija 2025. Cena še ni znana, toda tehnične specifikacije že zdaj obetajo visoko zmogljivost: 280 konjskih moči, sprednji pogon z diferencialom Torsen in pospešek od 0 do 100 km/h v zgolj 5,6 sekunde.

Električna HF ima znižano in posebej prilagojeno športno podvozje, razširjen kolotek (+2 cm) ter 18-palčna platišča, ki poudarjajo njeno širšo in bolj stabilno držo. Tudi v notranjosti so poudarki izrazito športni – od školjkastih sedežev z integriranimi vzglavniki do volana s simbolom HF. Sedeži so izdelani iz trajnostnega materiala Econyl, kar združuje športni duh in okoljsko ozaveščenost.