Za novi Mégane E-TECH Electric, premierno razkrit na mednarodnem avtomobilskem salonu IAA Mobility 2021 v Münchnu, že sprejemajo prednaročila. Redna naročila bodo možna v februarju 2022, prodaja pa bo stekla mesec kasneje, v marcu 2022. Razvit po navdihu koncepta Morphoz iz leta 2019, odkriva Renaultovo interpretacijo električnega avtomobila prihodnosti. Novi Mégane E-TECH Electric je prvi model iz »generacije 2.0« električnih vozil.

Zgrajen na popolnoma novi platformi, imenovani CMF-EV, predstavlja novo tehnologijo tankih litijevih baterij NMC (nikelj, mangan, kobalt), ki jo je razvil LG, nameščenih na dno vozila . Z debelino le 11 cm (40% manj kot pri Zoe) zavzemajo manj prostora na račun potnikov, ki jim gre v prid tudi medosna razdalja 2,7 m novega avtomobila oziroma crossoverja z dolžino 4,21 m. Prtljažni prostor meri 440 l, s predelkom 22 litrov za polnjenje kablov. Sedežne prevleke v notranjosti so izdelane iz novih iz tkanin, 100% recikliranih vlaken skupne teže le 2,2 kilograma.  Nekateri deli armaturne plošče so prav tako narejeni iz recikliranih materialov, skupaj 27,2 kg. Renault zagotavlja, da je mogoče ob koncu življenjske 95% avtomobila reciklirati.

Novi Renault Mégane E -Tech se v povezavi s funkcijami, ki jih ponuja Google, osredotoča tudi na povezljivost, od zemljevidov do Playstorea, ki jih je mogoče upravljati z velikim monitorjem večpredstavnostnega sistema z diagonalo 12,3 palca za bogatejše različice, za osnovne le 9-palčne. V središču projekta je tudi avtonomna vožnja z naprednimi funkcijami, kot je samodejni nadzor hitrosti v krožiščih ali glede na omejitve hitrosti. Skupno gre za  26 sistemov  pomoči vozniku,  vključno  s spremljanjem slepega kota vzvratnih ogledal, ki lahko prepreči morebitno  trčenje.

Na voljo bo v dveh različicah moči (130 KM / 250 Nm ali 218 KM / 300 Nm), na osnovi dveh velikosti baterij: 40 ali 69 kWh in ustreznim dosegom 300 ali 470 km po WLTP. Polnjenje najmočnejše različice v enosmernem toku do 130 kW omogoča, da v 30 minutah napolnite dovolj energije za 300 k poti. Motorji so razviti pod okriljem Zveze Renault-Nissan in se izdelujejo v Franciji, na Japonskem samo za tamkajšnji trg. Renault namerava letno izdelati 400.000 vozil Renault Megane E-TEC Electric.