Pred kratkim oblikovno osvežen, sicer diskretno, pa vendar z novim dizajnom odbijačev, LED žarometi in novo, oblikovno izrazitejšo masko, deluje GLA zrelejše in estetsko bolj privlačno.Za spoznanje je izboljšana tudi aerodinamika. Barvni paleti se pridružuje tudi nova barva karoserije bež Canyon, kot v našem primeru. Notranjost je osvežena z novimi materiali, prevlekami vrat in usnja na sedežih. Novost je 360-stopinjska kamera, ki prikaže realističen pogled nad celotnim območjem okrog vozila in celo nad vozilom s pomočjo štirih med seboj povezanih kamer, za udobno parkiranje in vzvratno vožnjo.

 

Vozniku je na voljo odpiranje prtljažnika brez rok, samodejno zaviranje v sili in sistem, ki opozarja pred nevarnostjo nenadnega spanca za volanom. Udobnejšo vožnjo zagotavlja samodejni menjalnik z dvojno sklopko 7G-DCT, ki zagotavlja nesunkovito prestavljanje brez prekinitve vlečne sile. Vsekolesni pogon 4MATIC občutno poveča varnost in dinamiko vožnje, ne zgolj na neutrjenih poteh. Serijsko je na voljo tudi nastavitev vzmetenja offroad za lažje terenske izzive, kar pogojuje 3 cm višji odmik spodnjega dela od tal, z minimalno višino 17,8 cm spredaj in 17 zadaj. Na asfaltu lahko voznik izbira med načini vožnje: Comfort za daljše vožnje, najbolj privlačni Sport, osebni izbor Individual ali varčni Eco v mestu.

Mercedes GLA 220d  z 2,1-litrskim turbodizlom ima dovolj moči, da 177 KM suvereno obvladuje vse zahteve voznika, pri čemer mu gre na roko visok navor 350 Nm že med 1.400 in 3.400 vrtljaji. Dizelski motor je tih in prožen, zvočno omejen in prilagojen notranjemu odobju na ravni znamke. Težko si je v tem primeru zamisliti kakšen drug menjalnik od samodejnega 7G-GT z dvojno sklopko, hitrega in brez najmanjšega oklevanja odzivnega, ki v tem kontekstu pripomore k dobremu pospešku 7,7 s od 0 do 100 in najvišji hitrosti 218 km/h. Povprečje porabe ob ostrejšem načinu vožnje Sport je 8,6 l/100 km, v bolj umirjenem Comfort pa najmanj liter manj, če se omejimo samo na ta dva najpogostejša načina vožnje. Iz notranjosti zgleda potniški prostor večji, kot si lahko predstavljamo od zunaj. Predvsem spredaj, zadaj pa kolikor je potrebno za dva.

Novi GLA med ostalim razvaja s popolno integracijo pametnega telefona za optimalno upravljanje in prikaz številnih funkcij in aplikacij. Primerna je tudi prostornina prtljažnika od osnovnih 421 do po potrebi največ 1235 l. Voznik sedi za spoznanje višje, kakšno pripombo bo imel le nad vidljivostjo nazaj zaradi strehe, ki se nizko spušča proti zadku, zato mora ob nakupu resno razmisliti tudi o senzorjih s sistemom samodejnega parkiranja Park Pilot, če ga ni serijsko. Sicer je GLA med vožnjo zanesljivo na tleh in voznik ga obvladuje brez težav tudi na neravni podlagi. Volan je natančen in vzmetenje učinkovito. Na avtocesti se potuje sproščeno, brez stresa, zaščita potniškega prostora je odlična, varnost zagotavljajo številni pomožni sistemi iz hišne zbirke., kar se od Mercedesa za 40 tisoč tudi zahteva in pričakuje.

Write A Comment