Razred X je najnovejši model Mercedes-Benz in hkrati prvi pick-up te znamke. Na prvih trgih je od  novembra 2017, tudi v Evropi, kjer je bilo doslej prodanih več kot 1900 primerkov prvega poltovornjaka s ‘trikrako’ zvezdo. Z začetkom leta bodo sledili še ostali trgi. Od danes je uradno tudi v Sloveniji. Sledili bodo dodatni trgi, Južna Afrika in Avstralija, leta 2019 gre Mercedes razred X še Argentino in Brazilijo.

Novi Mercedes razred X je z dolžino 5,34 m, širino 1,92 m in višino 1,82 m zmogljiv in robusten pick-up, nastal na osnovi sodelovanja z zvezo Renault-Nissan. Najbližja sorodnika sta Nissan Navara in Renault Alaskan, s katerima si deli mehansko osnovo in večji del karoserije. Izdelujejo ga v japonski tovarni v Barceloni. Prednji del, estetsko privlačen in agresiven je nesporno, 100% nemški in tudi notranjost z dizajnom armaturne plošče je Mercedesova, vključno z značilnim zaslonom na sredini. Za pick-up bogata je tudi serijska oprema linij Pure, Progressive in najbogatejše Power, v celoti LED žaromete, dvopodročno klimatsko napravo in dodatno tudi usnjeno notranjost.

Mercedes razred X je na voljo samo z dvojno kabino, štirimi vrati, petimi sedeži in dolžino kesona 1,58 m. Ob prihodu sta na izbiro različici z 2,2-litrskim turbodizlom X 220 d 4MATIC 120 kW/163 KM in največjim navorom 403 Nm med 1.500–2.500 vrt./min ter X 250 140 kW (190 KM) in navorom 450 Nm 1.500–2.500 vrt./min. Obe sta na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, zmogljivejša tudi s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom. V sredini julija 2018 je napovedana tudi najzmogljivejša različica X 350 d 4MATIC s 3,0-litrskim motorjem190 kW/258 KM in navorom 550 Nm v povezavi samo s samodejnim menjalnikom 7G-TRONIC Plus, obvolanskima ročicama za pretikanje, stalnim štirikolesnim pogonom funkcijo za zagon/zaustavitev, aktivnim asistentom ohranjanja smeri in sistemom DYNAMIC SELECT. Najzmogljivejši motor v segmentu bo na voljo s paketoma opreme Progressive ali Power.

Štirikolesni pogon 4MATIC je pri različicah X 220/250 d dodatno vklopljiv, pri najzmogljivejši X 350 d 4MATIC pa stalen. Pogon 4MATIC omogoča do 100 km/h vklop in izklop na 3 načine: pogon na zadnja kolesa (2WD), štirikolesni pogon »High« (4H) in štirikolesni pogon »Low« (4L). Zapora diferenciala na zadnji premi je dodatno na voljo za vse različice.  Elektronski trakcijski sistem in DSR (Downhill Speed Regulation) sta na voljo serijsko za vse različice 4MATIC. Mercedes razred X je na voljo od 36.100 EUR, kar velja za X 220 d s 6-stopenjskim mehanskim menjalnikom, s 6-stopenjskim ročnim in štirikolesnim pogonom pa 37.960 EUR. Za trenutno najzmogljivejšo različico X 250 d 4MATIC s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom 39.540 EUR.

Komentiranje je onemogočeno