V strategiji ponovnega zagona Skupine Renault na osnovi strateškega načrta Renaulution, predstavljenega pred dnevi, igrajo pomembno vlogo tudi storitve mobilnosti.V ta namen je bila ustanovljena blagovna znamka Mobilize, ki je pravzaprav ena od štirih novih “poslovnih enot”, ustvarjenih znotraj skupine za spodbujanje sprememb. Gre za precej ambiciozen cilj, ki ne pomeni le olajšati gibanje ljudi in njihovih aktivnosti, temveč ustvarjati tudi trajnostne energetske ekosisteme. Slednje je del poslanstva skupine z namenom doseči nič emisij ter povečati vrednost in uporabo krožnega gospodarstva. V tem kontekstu je celo pričakovati ustvarjanje vrste novih namenskih električnih vozil, prikazanih na spodnji fotografiji z datumom prihoda.

Med temi je nekje v prvem planu Mobilize EZ-1 majhen, ali bolje »mikro« avtomobil za urbano mobilnost, ki bi lahko postal naslednik Renaulta Twizy. Prvič naj bi bil predstavljen leta 2023. To lahko vozilo, primerno kot druga za težjo uporabo in intenziven souporabe avtomobilov, je dolg 2,3 metra in je izdelan iz 50% recikliranih materialov. Trajnost je pri tem zelo pomembna: njeno trajanje se podaljša z enostavno zamenjavo baterij – rešitev, ki omogoča tudi neprekinjeno uporabo. Kar 95% delov bo mogoče reciklirati ob koncu življenjske dobe vozila.

Mobilize EZ-1 se bo že v osnovi povezal s pametnimi telefoni, da bo omogočil dostop brez ključa in najem na podlagi aplikacij. To kompaktno vozilo je, tako kot drugi koncepti, del strategije Mobilize, katere cilj je “ponuditi celotno paleto inovativnih storitev mobilnosti in smotrno uporabo energijo. K širitvi uporabe tega urbanega koncepta avtomobila želi Renault, po besedah odgovornih, povečati uporabo avtomobila tako, da ga poenostavi in prilagodi bolj dostopni uporabi za ljudi in prevozu blaga. Pri tem računajo na inteligentne rešitve za polnjenje in napredno shranjevanje energije, vstavljene na pametnih otokih, torej soseskah in inteligentnih območjih z integriranim upravljanjem energije.